شناسهٔ خبر: 52109698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اکران فیلم‌های جشنوار فجر در کرمانشاه

رئیس کارگروه فرهنگی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه گفت: یکی از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فیلم فجر و نمایش آن بر روی پرده سینماهای کرمانشاه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، «بهرام فاضلی» اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده فیلم های منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سینماهای استان به روی پرده خواهد رفت.

اکران فیلم‌های جشنوار فجر در کرمانشاه

وی ادامه داد: اجرای چهاردهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی در ۲ بخش مفهومی و نمایشگاه خوشنویسی، اجرای نمایش های برتر صحنه ای و خیابانی در سطح استان و جشن موسیقی و فجر و جشنواره فرهنگی روستا و عشایر از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

فاضلی تصریح کرد: همچنین برگزاری آئین پایانی جشنواره بین المللی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان و آئین اختتامیه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی، برپایی محافل ادبی در شهرهای کنگاور،سرپل ذهاب، جوانرود و کرمانشاه در ایام دهه فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌بینی شده است.

فاضلی با اشاره به برنامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله پویش فرهنگی و هنری در استان، اجرای تئاترهای خیابانی و روایت گری انقلاب، گفت: معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز رژه موتورسواران در روز ۱۲ بهمن، برپایی نمایشگاه طلایه داران کارآفرین و برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی را تدارک دیده است.

وی همچنین به برنامه های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان اشاره و اظهار کرد: مسابقه ساخت عروسک استکبار جهانی برای روز ۲۲ بهمن، اجرای برنامه های ادبی خوانش شعر با عنوان شکوه پیروزی انقلاب و ارسال نامه های بی قرار به خانم زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی را از مهمترین آن ها برشمرد.

فاضلی در پایان گفت: سازمان بسیج هنرمندان هم برنامه هایی تحت عنوان عصر شعر استانی با موضوع دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، کارگاه خوشنویسی با حضور خوشنویسان برتر استان و کارگاه نقاشی در فرهنگسرای شهر را تدارک دیده است.

نظر شما