شناسهٔ خبر: 52108466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ظرفیت‌های بالای کشور برای صادرات به روسیه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: از ظرفیت‌های بالای کشور و استان مرکزی باید برای صادرات به روسیه استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور روسیه گفت: این کشور سالانه ۲۰۰ هزار میلیارد دلار واردات دارد که کشور ما و استان مرکزی به خوبی می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

آیت الله دری نجف آبادی به کار‌های انجام شده در کشور‌های سوریه، ارمنستان و آذربایجان هم اشاره کرد و افزود: روابط همکاری با آن‌ها می‌تواند در مسائل بین المللی منشا برکات باشد.

او ادامه داد: آمریکا و کشور‌های اروپایی بدانند که جمهوری اسلامی از تمام منافع خود در ابعاد ملی در دراز مدت دفاع می‌کند و اگر نتواند منافع خود را از برجام تامین کند از مسیر‌های دیگر به تامین منابع مورد نیاز خود می‌پردازد.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش ضمن همدری با سیل زدگان جنوب کشور و کرمان گفت: دو هزار منطقه حاشیه نشین در کشور وجود دارد که نیازمند ساماندهی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت امام راحل به پیروزی رسید افزود: برگزاری جشن‌های چند هزار ساله دیکتاتوری و ظلم از این کشور برچیده شد و همه باید قدردان جمهوری اسلامی باشند.

انتهای پیام / م

نظر شما