شناسهٔ خبر: 52107825 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

خاطره خنده‌دار آقای بازیگر از فیلم "گاو"

عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در برنامه "شب‌نشینی" از خاطرات قدیمی بازیگری‌اش گفت و از حضورش در سریال "داستان یک شهر" خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر سینما و تئاتر با حضور در "شب‌نشینی" تلویزیون، گفت: من با سعید پورسلیمی و اسماعیل محرابی در دبیرستانی واقع در میدان شاپور درس می‌خواندم و ما برای بچه‌های مدرسه در مناسبت‌های مختلف نمایش بازی می‌کردیم.

او ادامه داد: وقتی متوجه شدیم به کار بازیگری علاقه داریم به کلاس‌های حمید سمندریان رفتیم و پس از گذراندن یک دوره 9 ماهه، وارد کار بازیگری شدیم.

بازیگر قدیمی سینما‌، تئاتر و تلویزیون، خاطرنشان کرد: در اوایل کار وقتی در برنامه زنده‌ای حضور پیدا کردم از روی شیطنت رفتم تا یک مشت آجیل از روی میز بردارم، اما حین برگشت پایم به یک میله گیر کرد و تمام دکور روی زمین ریخت.

او ادامه داد: من و دوستم بعد از این خرابکاری خودمان را پنهان کردیم. تهیه‌کننده و کارگردان همچنان دنبال علت این اتفاق بودند، این یکی از خاطرات جالبی است که همیشه آن را به یاد دارم.

رمضانی توضیح داد: یکی از سختی‌های بازیگری این است که باید مثل یک بچه مدرسه‌ای دیالوگ حفظ کنیم و آن نقش را بازی کنیم، خیلی وقت‌ها که فشار کار زیاد است نمی‌رسیم دیالوگ‌ها را حفظ کنیم و خودمان با پیشینه ذهنی بازی می‌کنیم.

او بیان کرد: در حال حاضر در سریال «داستان یک شهر» به کارگردانی محمدرضا آهنج بازی می‌کنم و فیلم جدیدی را هم به کارگردانی خودم و محمدرضا صادقی‌راد قرار است شروع کنیم که نقش اصلی این اثر را هم خودم بازی می‌کنم.

رمضانی‌فر اظهار کرد: یکی از خاطرات من در فیلم "گاو" این بود که وقتی ما در مجمع عمومی قرار می‌گرفتیم، مردم می‌گفتند: بازیگر‌های گاو آمدند، که من هم در جواب می‌گفتم ما هنوز گوساله‌ایم و گاو نشدیم.

برچسب‌ها:

نظر شما