شناسهٔ خبر: 52107791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمریکا در برابر ملت ایران تصمیم عاقلانه بگیرد

امام جمعه کرج گفت: آمریکا بهتر است که در برابر ملت قهرمان ایران عاقلانه تصمیم بگیرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی گفت: به تازگی وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که کشورش غیر قابل اعتماد است.

امام جمعه کرج گفت: کشوری که حاکمان آن غیر قابل اعتمادهستند  ما چه جوری به قولهای آن ها اعتما کنیم.

او گفت: آمریکا بهتر است که عاقلانه تر عمل کند و فرصت محدود مذاکرات هسته ای را از دست ندهد.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اقامه نماز رییس جمهوری اسلامی ایران در کاخ کرملین گفت:  احتمال این  وجود دارد که رییس جمهور ما در کاخ سفید  هم نماز بخواند زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد پیام های مهمی در پی داشت.

او گفت: سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به روسیه از جهات مختلف مهم است که امیدواریم  آٍثار و برکاتی برای ایران و منطقه در پی داشته باشد.

 کشور روسیه به عنوان همسایه و همسو است و تعداد زیادی مسلمان دارد که رهبر معظم انقلاب می فرمایند ارتباط با این دست کشورها باید بیشتر شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت:  توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مسائلی که در بی اثر کردن تحریم ها  وجود دارد ضروری است ضمن آنکه  رابطه با روسیه هم موثر خواهد بود.

آیت الله حسینی همدانی با تبریک فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س) و روز زن گفت : حضرت زهرا (س)  در عالم خلقت نظیر ندارد و هرچه از کرامات آن حضرت  سخن بگوییم  در حد فهم ما است زیرا جایگاه و مقام حضرت صدیقه طاهره (س) در فهم ما نمی گنجد.

امام جمعه کرج گفت: حضرت زهرا (س) شخصیتی که وقتی به دنیا آمد فرشته وحی بر پیامبر اسلام (س) نازل شد و از طرف خداوند پیام آورد که خدا بر شما و فرزندشما درود می فرستد.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به گونه ای  است که امام زمان (عج )مادر بزرگوار خود را الگو می داند زیرا حضرت زهرا (س ) الگوی بشریت است.

خطیب جمعه کرج گفت : اسلام نگاه به زن را در جامعه تغییر داد هر چند که در عصر کنونی در مناطقی از جهان هنوز زن را کالا می بینند و به جایگاه زن ظلم می کنند.

او گفت: امام (ره )  خدا محوری در زندگیش موج می زد؛ بلندی روح او و بزرگواری ایشان مشخص بود، شخصیت معاصر و بی بدیل بود؛ امام خمینی (ره)  به خانواده که محل آرامش و تربیت فرزندان بوداهمیت می داد احترام امام به همسر تا پایان عمر زبانزد است . 

رهبر کبیر انقلاب اسلامی مطابق آموزه ها و دستورات دینی در خانواده عمل می کردند.

او گفت : از دیدگاه امام (ره) فرهنگ اساس سعادت و شقاوت ملت است؛ اگر فرهنگ ملت اصلاح شود جامعه  نیز اصلاح می شود و از نظر امام برای جامعه فرهنگی مطلوب است که دارای نظام تربیتی فعال برای رشد و تعالی انسان باشد .

امام جمعه کرج گفت: امام خمینی (ره) قانونمدار بود ضمن آنکه تا پایان عمر شریف خویش استکبار ستیزی داشت.

انتهای پیام/خ

برچسب‌ها:

نظر شما