شناسهٔ خبر: 52107507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جدایی دوقلوهای فوتبال بعد از 7 سال(عکس)

دو بازیکن بوشهری فوتبال ایران بعد از 7 سال از هم جدا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صالحی و حسین پورامینی دو بازیکن باتجربه بوشهری هستند که طی سال های گذشته همواره در لیگ یک و لیگ برتر کنار یکدیگر بودند.


صالحی و پورامینی که از ایرانجوان بوشهر به فوتبال ایران معرفی شدند، در این تیم در لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول همبازی بودند. بعد از آن و در سالی که پارس جنوبی جم در لیگ دسته اول برای صعود می‌جنگید توسط مهدی تارتار به این تیم از استان بوشهر ملحق شدند.

 


این دو بازیکن بعد از دو سال کنار یکدیگر بودن در ایرانجوان، در پارس جنوبی نیز دو فصل همراه هم بودند و علاوه بر بازی برای یک تیم رفاقت شان نیز شکل جدی تری به خود گرفت.


جالب اینکه صالحی و پورامینی هردو در ابتدای لیگ نوزدهم به پیکان پیوستند تا بازهم کنار هم بازی کنند. آنها در لیگ های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم همراه پیکان در لیگ برتر حضور داشتند و امسال هفتمین سال کنار هم بودن را سپری کردند.

 


حالا اما حسین پورامینی هافبک باتجربه پیکان که بازوبند کاپیتانی را نیز بر دست می‌بست بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه به صورت توافقی جدا شد تا زوج او با صالحی بعد از 7 سال متوالی از هم جدا شوند.


ابراهیم صالحی با توجه به شرایط خوبی که در پیکان دارد در این تیم ماندگار است و پورامینی فوتبالش را در تیم دیگری در نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه خواهد داد که جدایی دوقلوهای فوتبال از هم مهم ترین نکته در این خصوص است.

 

نظر شما