شناسهٔ خبر: 52102798 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

محمدعلی الحوثی:

شکست سعودی در یمن از شکست آمریکا در افغانستان سنگین‌تر خواهد بود

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: ما خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی می‌گوییم که شکست شما در یمن از شکست آمریکا در افغانستان سنگین‌تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن یک پست توئیتری در خصوص بمباران مناطق مسکونی این کشور در استان‌های الحدیده و صنعاء منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، الحوثی در این پست توئیتری آورده است: هدف قرار دادن غیرنظامیان در الحدیده، صنعاء و دیگر استان‌های یمن به مثابه جنایت جنگی است و هیچ چیز نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه توئیت خود آورده است: اگر آمریکایِ شکست‌خورده در افغانستان از ائتلاف متجاوز سعودی حمایت می‌کند، ما صراحتاً خطاب به این ائتلاف اعلام می‌کنیم که شکست شما در یمن از شکست آمریکایی‌ها در افغانستان سنگین‌تر خواهد بود.

سلسله جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد و جنگنده‌های ائتلاف سعودی بامداد امروز جمعه منطقه «المواصلات» واقع در الحدیده را به شدت بمباران کردند.

به دنبال حملات ددمنشانه مذکور، چهار غیرنظامی به شهادت رسیدند. این درحالی است که منابع یمنی اعلام کردند حملات تجاوزکارانه ائتلاف سعودی به الحدیده ۱۷ زخمی نیز برجای گذاشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما