شناسهٔ خبر: 52099737 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بخشایی مطلق:

عوامل سنگ پرانی به سمت خودرو‌های عبوری در کمربندی سروستان دستگیر شدند

فرمانده انتـظامی شهرستان سروستان از دستگیری مخلان امنیت عمومی که به سمت اتوبوس‌های حامل مسافر سنگ پرانی می‌کردند، در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ آرش بخشایی مطلق گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت اتوبوس‌های حامل مسافر در کمربندی سروستان بلافاصله شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام در دستور فوری این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت مـوضوع با تدابیر ویژه و تعامل با دادستان شهرستان، تیم‌های مجرب از ماموران زبده این فرماندهی تشکیل و با شگرد‌های های خاص پلیسی به ۲ جوان ۱۸ ساله مظنون و آن‌ها را در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ بخشایی مطلق گفت: دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی مبنی بر پرتاب سنگ به سمت اتوبوس‌های در حال حرکت اقرار کرده و انگیزه خود از این اقدام را سرگرمی و تفریح اعلام کردند.

او گفت: مجرمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس سروستان ضمن بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ما هستند، گفت: برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی به طور جدی ادامه داشته و پلیس با هر کسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کند برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما