شناسهٔ خبر: 52099695 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی شهرداری گرگان برابر مس رفسنجان در شب شکست کاله برابر اکسون

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و اکسون تهران در دومین دیدار خود در مرحله دوم مقدماتی برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال، از گروه "C" تیم‌های شهرداری گرگان و صنعت مس رفسنجان و اکسون تهران و کاله مازندران در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار اول، تیم شهرداری گرگان با درخشش محمد جمشیدی توانست با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ شاگردان محمدرضا اسلامی را از پیش رو بردارد و سومین پیروزی خود در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر را به دست آورد. شاگردان مهران حاتمی صدر نشین گروه خود در این دوره هستند.

در این دیدار برایان استار از شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم آلانی جیرو مور از مس رفسنجان با کسب ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در این دیدار دوم، اکسون تهران با درخشش علی کاشانی توانست با نتیجه ۸۱ بر ۶۷ شاگردان موقتی را شکست دهد و اولین پیروزی خود در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی لیگ برتر را به دست آورد. شاگردان موقتی با این پیروزی در رده سوم گروه خود در این دوره قرار گرفتند.

در این دیدار علی کاشانی از اکسون با کسب ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل مایک مک کال جونیور از کاله مازندران با کسب ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما