شناسهٔ خبر: 52099678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفر رئیس جمهور و هیات دولت به گیلان در آینده‌ای نزدیک

استاندار گیلان گفت: جهش مسکن، اشتغال، تولید و رشد و توسعه پایدار در همه بخش‌های استان را از دستاورد‌های سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - اسدالله عباسی ، استاندار گیلان  پس از نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به گیلان در آینده‌ای نزدیک، برگزاری این نشست را برای بررسی مشکلات استان عنوان کرد.

او مهم‌ترین طرح‌های مورد نظر برای پیگیری در سفر رئیس جمهوری را تکمیل راه آهن رشت – کاسپین و رشت – آستارا، سد‌های شفارود، پلرود، دیورش و سد‌های لاستیکی عنوان کرد و گفت: اتمام باقی مانده آزادراه رشت - قزوین هم از طرح‌های مهم است و برای اینکه بتوانیم آن را در تابستان سال ۱۴۰۱ به پایان برسانیم، به اعتبار نیاز داریم که در این سفر، مدنظر قرار می‌گیرد.

ساماندهی پسماند به عنوان مهم‌ترین معضل، رسیدگی به طرح‌های حوزه کشاورزی استان و نیز دیگر راه‌ها در شهرستان‌های مختلف از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در سفر رئیس جمهوری مطرح خواهد شد.

به گفته استاندار گیلان، در سایه هماهنگی بین استانداری، نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان و سایر دستگاه‌های گیلان، با سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به گیلان، شعار‌های راهبردی آیت الله رئیسی در بخش‌های محرومیت زدایی، جهش مسکن، اشتغال و تولید، محقق شده و شاهد رشد و توسعه پایدار در همه بخش‌های گیلان خواهیم بود.

مهرداد گودرزوند چگینی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم بررسی کارشناسانه و اولویت‌بندی طرح‌ها برای سفر رئیس جمهوری به گیلان را مهمترین دستور کار این نشست دانست و ابراز امیدواری کرد که سفر دولت سیزدهم به استان، با انسجام بین مجمع، استاندار و مجموعه استان و تخصیص اعتبارات لازم، برکات زیادی به همراه داشته باشد تا مشکلات، برطرف گردد.

در این نشست، هریک از نمایندگان استان هم دیدگاه‌های خود در خصوص موضوع این نشست را بیان کردند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

نظر شما