شناسهٔ خبر: 52099572 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

عکس های باشکوهترین شیر نر جهان ! / واقعا دیدنی

یک شیر سفید در ایالت آزاد آفریقای جنوبی زندگی می‌کند که به دلیل رنگ منحصربفرد و یال‌های زیبایش توجهات را به خود جلب کرده است.

صاحب‌خبر -

اخیرا تصاویری از زیباترین شیر جهان منتشر شده است. زیباترین شیر جهان در افریقای جنوبی زندگی میکند. زیباترین شیر جهان دارای یال های منحصر به فردی است. این شیر دارای زیباترین یال های جهان است. در ادامه تصاویری از زیباترین شیر جهان را می بینیم.

یک شیر سفید در ایالت آزاد آفریقای جنوبی زندگی می‌کند که به دلیل رنگ منحصربفرد و یال‌های زیبایش توجهات را به خود جلب کرده است.

این تصاویر در ایالت آزاد آفریقای جنوبی توسط کارگردان و عکاس بریتانیایی سایمون نیدهام (۵۵ ساله) گرفته شده است.

در عکس‌های گرفته شده شیر نر غرش می‌کند، به دوربین نگاه می‌کند و روی زمین می‌خوابد.سایمون از دوربین بدون آینه کانن R5 برای گرفتن این تصاویر از فاصله سه متری استفاده کرد.

شیر

شیر

سفیدگرایی یا لیوسیسم وضعیتی در جانوران است که در آن رنگدانه‌های پوست کم است. بر خلاف آلبینیسم، این پدیده به دلیل کاهش در همه رنگدانه‌های پوست به وجود می‌آید و نه تنها ملانین. سفیدگرایی ممکن است در دو حالت سراسر بدن یا بخشی از بدن رخ دهد. از تفاوت‌های برجسته زالی (آلبینیسم) با سفیدگرایی (لیوسیسم) سراسری، در رنگ چشم آنهاست که در زالی، رنگ چشم‌ها به‌طور غیرعادی قرمز و روشن هستند.

منبع:طلا

نظر شما