شناسهٔ خبر: 52099445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد خبر داد؛

نجات جان ۸ مادر باردار سروآبادی از برف و کولاک

سروآباد- مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد از نجات جان ۸ مادر باردار این شهرستان در مناطق سخت گذر روستایی طی سه روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز سه شنبه ۲۷ دی سه مادر باردار در روستاهای «انجمنه»، «دزلی» و شهر سروآباد با همکاری جمعیت هلال احمر و راهداری نجات داده شدند که مادر باردار روستای «دزلی» نوزاد خود را سالم در داخل آمبولانس به دنیا آورد و ۲ مادر باردار نیز در بیمارستان زایمان کردند.

وی افزود: روز گذشته نیز چهار مادار باردار در منطقه هورامان که به دلیل بارش سنگین برف و مسدود شدن گردنه ژالانه محور ارتباطی این منطقه امکان انتقال آنها به بیمارستان نبود با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز نیز دو مادر باردار در منطقه هورامان با همراهی ماما و فوریت‌های ۱۱۵ با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در شرایط کولاک شدید و پس از برف روبی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: انتقال این دو مادر باردار که در شرایط بسیار سخت بارش برف و کولاک انجام شد و بیش از هفت ساعت به طول انجامید خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید.

نظر شما