شناسهٔ خبر: 52099411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فنی و عمرانی مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل:

مصوبات شورای فنی بعد از ابلاغ لازم الاجراست

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: مصوبات شورای فنی بعد ازز ابلاغ لازم الاجرا بوده و دستگاه های اجرایی موظف به عملیاتی کردن آن هستند.

صاحب‌خبر -

علی اسلامی در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: مصوبات کارگروه های زیرمجموعه شورای فنی نظیر پیمان مطرح شده و بعد از تائید برای اجرا به دستگاه های مختلف عمرانی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه نحوه محاسبه پرداختی به پیمانکاران  با پیش پرداخت 25 درصد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد بعد از استعلام از سازمان برنامه و بودجه و نظام فنی و اجرایی کشور عملیاتی شدن این مصوبه را در عقد قرارداد با پیمانکاران شاهد باشیم.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در این زمینه دستگاه های مختلف عمرانی و اجرایی پیشنهادات خود را ارائه کردند که در نهایت با تاکید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل قرار شد این مصوبه بعد از تائید کشوری لازم الاجرا بوده و مفاد آن مورد توجه قرار گیرد.

اسلامی بیان کرد: شورای فنی استان براساس قوانین حق ورود و نظارت بر عقد قرارداد و اجرای پروژه های فنی و عمرانی را در ابعاد گسترده استانی دارد و از همین روی سرکشی به پروژه های عمرانی استان از اولویت های این شوراست.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات برخی از پروژه های عمرانی در حوزه راهداری و احداث بندهای انحرافی در برابر سیلاب و طرح های آبخیزداری مطرح شد تا در زمینه ادامه اجرای این پروژه ها و یا قطع پیمان تصمیم گیری شود.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در موررد کمربندی سرعین و ابهام به وجود آمده در قرارداد این پروژه بین پیمانکار و شهرداری سرعین اظهار کرد: 35 میلیارد تومان تفاوت قیمت عقد قرارداد با مطالبه پیمانکار مطرح شد که با تاکید اعضا قرار شد از این پروژه بازدید و بعد از بررسی فنی تصمیم گیری در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام

نظر شما