شناسهٔ خبر: 52099054 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اعلام زمان برگزاری آزمون مرحله کشوری جشنواره هدهد

زمان‌بندی بخش‌های مختلف مرحله کشوری جشنواره قرآنی هدهد اعلام شد و طبق آن 24 و 25 بهمن ماه آزمون مرحله کشوری بخش معارفی , 23 و24 بهمن در بخش آوایی بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا وارستگان، زمان‌بندی بخش‌های مختلف مرحله کشوری جشنواره قرآنی هدهد اعلام شد و طبق آن 24 و 25 بهمن ماه آزمون مرحله کشوری بخش معارفی 23 و24  بهمن در بخش آوایی  بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
طبق زمان‌بندی که مرکز قرآن و عترت اعلام کرده است، آزمون بخش معارفی در مرحله کشوری 24 و 25 بهمن ماه بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

در بخش آوایی نیز در رشته های  ترتیل، تحقیق، دعاخوانی، ابتهال، آیین سخنوری، ترجمه‌خوانی، اذان، تواشیح و همخوانی داوری براساس فایل‌های ارسال شده از 1 تا 15 بهمن ماه که مرحله مقدماتی بود،  انجام خواهد شد و بین آثار برگزیدگان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور که حدنصاب امتیاز را کسب کرده باشند، داوری صورت خواهد گرفت.

در رشته حفظ نیز ارزیابی بصورت غیرحضوری حفظ 5 جزء در ابتدا  و سپس 10 جز و سپس به طور کامل در تاریخ 9 تا 13 بهمن برای آقایان و از 16 تا 20 بهمن برای خواهران انجام خواهد شد.
برگزاری فینال در دو رشته ترتیل و تحقیق در تاریخ 23 بهمن، و برگزاری فینال در دو رشته دعاخوانی، ابتهال و اذان (برادران) و خواهران در تاریخ 24 بهمن  برگزار خواهد شد.
آزمون های بخش معارفی نیز در تاریخ 24 و 25 بهمن برگزار خواهد شد.


خبرنگار غزاله محمدی

نظر شما