شناسهٔ خبر: 52098924 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

امام جمعه مشهد؛

تلاش وزیر بهداشت به دولت و نظام آبرو داد/امروز ایران، قطب درمان منطقه شده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس گفت: تلاش و مدیریت جهادی دکتر عین اللهی به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران آبرو داد و مساله واکسیناسیون گسترده و کنترل کرونا که به مدد مدیریت وزیر بهداشت، معاونین، روسای دانشگاه ها و مسئولان حوزه سلامت به دست آمد، طلیعه این دولت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، آیت الله علم الهدی در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی که در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم خداوند در دنیا به مسئولان دلسوز حوزه سلامت، عزت و در آخریت، سعادت و رستگاری بدهد که جمهوری اسلامی ایران را آبرومند کردند و نشان دادند می توانند کارهای بزرگی را انجام دهد که برخی از کشورهای پیشرفته دنیا نتوانستند انجام دهند. 

وی افزود: به عنوان یک طلبه وظیفه دارم از مجموعه خدمات و مجاهدات فداکارانه و ارزشمند نیروها و مسئولان حوزه سلامت در مقابله با تهاجم ویروس نابکار کرونا در دو سال گذشته تشکر کنم. صحنه میدان نبرد بهداشتی و درمانی که در جامعه ما در طول دو سال گذشته شکل گرفت و مرکز نمایش از خودگذشتگی و مجاهدات شبانه روزی قشر نخبه علمی در حوزه سلامت بود، عظمت و اهمیت مبانی اعتقادی و پایبندی مردم ما را به عنایت پروردگار و باورمندی های توحیدی ثابت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشور با حداقل زیان و مشکلات درمانی، توانست در بین کشورهای دیگر نشان بدهد که اگر در عرصه فعالیت و خدمت نسل باورمند قرار گیرد و انسانهای معتقد به خدا و توحید و متمسک به ولایت اولیا خدا واقع شوند، چقدر می تواند در عرصه نجات مردم از بلایا و هم در حوزه خدمت رسانی فوق العاده موثر باشد.

آیت الله علم الهدی گفت: خوشبختانه در دوران نسبتا کوتاه دولت سیزدهم، مدیریت ارزشمند و داهیانه وزیر بهداشت در کشور برای مردم انقلابی ما کارآمدی دولت را به ثبت رسانده است و فعالیت ها و مجاهدت ها به ویژه در توسعه واکسیناسیون با مدیریت داهیانه وزیر بهداشت و همکاران وی، ثابت کرد که خیلی کارهای بزرگ را می توان انجام داد و به موفقیت های فراوانی دست یافت که از این فعالیت های ارزشمند که مردم را از چنگال نابکارانه یک بلای ناخواسته نجات داد، تشکر می کنم.

وی یادآور شد: در طول ۴۳ سالی که از عمر انقلاب گذشته انواع امدادهای غیبی، نعمات و احسان های خدایی را لمس کرده ایم. یکی از این نعمات خدا، بی نیازی مردم ایران از خدمات درمانی در خارج از کشور است. در دوران پیش از انقلاب، تعداد زیادی از مردم برای معالجه و درمان به سایر کشورها سفر می کردند اما امروز به وفور، خدمات درمانی پیشرفته و در سطح بالا در کشور ارائه می شود و از سایر کشورها بی نیاز هستیم که این به برکت فعالیت های علمی و توسعه و رشد پزشکی بوده است. 

به گزارش وبدا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس گفت: اخیرا یکی از پزشکان به بنده گفت که هرماه تعداد زیادی عمل قلب باز در برخی مناطق محروم کشور انجام می شود در حالیکه قبل از انقلاب برای انجام چنین اعمالی، مردم مجبور به سفر خارج از کشور بودند اما امروز ایران، قطب درمان منطقه شده و توسعه گردشگری سلامت در کشور ثابت کرد که در منطقه، پیشرفته ترین کشور هستیم البته پیش تر از توسعه پزشکی، رشد و توسعه فناوری های پزشکی بوده است.

نظر شما