شناسهٔ خبر: 52098553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جاده کندوان مسدود شد

گروه استانها ـ سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای مازندران گفت: به دلیل برف و بوران جاده کندوان لحظاتی قبل بسته شد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل فولادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  ساری ، با بیان اینکه شرایط بدی جوی را سازمان هواشناسی، از قبل اعلام کرده بود، و راهداران در آماده باش کامل به سر می‌بردند، اظهار کرد: بر اساس پیش‌یابی هواشناسی، از عصر امروز بارش برف و باران در جاده های مازندران آغاز شده است.

وی از انسداد محور کندوان به دلیل برف و بوران خبر داد و افزود: از ساعت 19 امشب این جاده بسته شد و زمان بازگشایی آن مشخص نخواهد بود و در صورت مساعد بودن شرایط باز می‌شود و به اطلاع رسانده خواهد شد.

سرپرست اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: عوامل راهداری در تلاش هستند تا محور کرج چالوس و آزادراه تهران شمال باز شود، اما احتمال سقوط بهمن، رانش کوه و ریزش سنگ در پس بارش برف عامل اصلی انسداد محور کندوان است.

فولادی با اشاره به اینکه در ارتفاعات جاده های مازندران شاهد بارش برف هستیم، یادآورشد: در مناطق پائین دست و جاده های کناره از رامسر تا گلوگاه شرایط جوی بارانی و سطح جاده ها خیس و لغزنده است.

وی از رانندگان و مسافران خواست تا از سفر غیر ضرور به مازندران پرهیز کنند، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا رانندگان از ایمنی خودرو و سیستم گرمایش خودرو مطمئن باشند و با تجهیزات زمستانی وارد جاده‌های استان بشوند‌.
انتهای پیام/ش
 

نظر شما