شناسهٔ خبر: 52098446 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون آموزش، پژوهش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور خبرداد:

ورود فناوری‌های نوین و دانش بنیان برای ارتقاء خدمات محیط زیست

مرادی گفت: استفاده از سمن‌های مردم محور و دانش بنیان برای ارتقاء خدمات محیط زیست در دستور کار سازمان محیط زیست قرار دارد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -مرادی معاون آموزش، پژوهش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست کشور در همایش تبیین نقش رسانه در حفاظت محیط زیست در سمنان گفت: ارتقا خدمات محیط زیست با ورود فناوری‌های نوین به این عرصه امکان پذیر است که به همین منظور برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد.

 فعالیت مجدد سمن‌ها در دستور کار قرار دارد. 

توسعه جایزه منوچهری دامغانی در گام بین المللی از اهداف بلندمدت است و در مسیر جایزه ملی منوچهری دامغانی برای حفاظت از محیط زیست از ظرفیت هنرمندان و موسیقی استفاده شود و صداوسیمای مرکز سمنان نیز تولید فیلم‌های کوتاه برای نشر در فضای مجازی و میان‌برنامه‌ها و مستند‌هایی با محور محیط زیست استان را در دستور کار قرار دهد.

احمدی مدیرشبکه اموزش صدا و سیما هم گفت: توسعه آینده پژوهشی بر مبنای شناخت در حوزه محیط زیست محقق شود.

دهرویه سرپرست صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این همایش، از ظرفیت‌های مطلوب استان سمنان در راستای فعالیت در حوزه محیط زیست خبر داد.

عبدوس مدیرکل محیط محیط زیست استان سمنان نیز گفت: استان سمنان در زمینه تولیدات رسانه‌ای در زمینه حفاظت محیط زیست درخشان است و فیلم کوتاه مرز به کارگردانی فخرو در سمنان ساخته شد که در سه جشنواره بین المللی نیز درخشید.

انتهای پیام / ن 

نظر شما