شناسهٔ خبر: 52098395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همه بازیکنانم بهترین بودند؛

ایراندوست: برای برد به مصاف هند رفتیم/ به صعود از گروهمان امیدوارم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: برای برد به مصاف هند آمدیم و به خاطر انرژی که مردم برای ما می‌فرستادند دوست داشتیم از این بازی امتیاز بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم ایراندوست در نشست خبری بعد از دیدار ایران و هند در جام ملت‌های آسیای بانوان اظهار داشت: اولین بازی در تورنمنت‌ها سخت ترین مسابقه است. با توجه به اینکه بازیکنان ما اولین حضور خود را تجربه می‌کردند و در 4-5 ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند اما بر تیم حریف غالب بودند. همه دیدند تیم ما تمام تلاش خود را انجام داد تا از نام ایران دفاع کند.

وی افزود: چون پیش بینی می‌کردیم هند با برنامه‌ریزی طولانی تیمی قوی باشد ولی خیلی برایمان مهم بود که حداقل امتیاز را بگیریم.در برخی دقایق شاید دفاع و ضد حمله می‌کردیم اما به خاطر انرژی که مردم ایران برای ما فرستادند دوست داشتیم امتیاز کسب کنیم و در مجموع برای برد به زمین آمده بودیم.
سرمربی تیم ملی بانوان در خصوص دیدار بعدی تیم ملی گفت: می‌دانیم چین یکی از قدرت‌های آسیا است و قطعا مقابل این تیم با برنامه وارد زمین می‌شویم. با این برنامه‌ای که از تیمم دیدم و دفاع خوبی که بازیکنان ما انجام دادند و دروزاه‌بانی خوبی که کودایی انجام داد فکر می‌کنم مقابل چین هم دروازه تیممان را بسته نگه داریم.
ایراندوست تاکید کرد: به بازیکنان تیمم ایمان دارم. با برنامه وارد این تورنمنت شدیم و امیدوار هستیم که از گروهی که در آن قرار داریم صعود کنیم.
وی در خصوص بهترین بازیکن تیمش در این دیدار گفت: از نظر من همه بازیکنانم بهترین بازیکن بودند. هاجر دباغی پشت مهاجمان بازی می کرد ولی زمانی که صاحب توپ می‌شدیم باید هافبک طراح می‌شد و اگر صاحب توپ نبودیم باید هافبک های هند را پرس می کرد. او به نحو احسنت کار خود را انجام داد و حتی با وجود آسیبی که دید توانست از این مسئولیت موفق خارج شود. البته یکی از بهترین بازیکنان ما زهره کودایی بود که عملکرد قابل قبولی داشت.
انتهای پیام/

نظر شما