شناسهٔ خبر: 52098358 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله مار سمی به زن باردار

مار سمی با حمله و گزش یک زن باردار را روانه بیمارستان کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - یک زن باردار اهل آفریقای جنوبی پس از گزش توسط یک مار سمی روانه بیمارستان شد. بنا به گزارش LOL، این زن ۲۸ ساله که هویتش اعلام نشده در محل کار خود مورد حمله این مار قرار گرفت. بنا به این گزارش در این اتفاق که روز جمعه و در منطقه کوازولو- ناتال آفریقای جنوبی رخ داد این زن در راهروی اداره محل کارش مورد حمله یک مار کبرا قرار گرفت.

«کیت بودمَن» مدیر بخش خدمات پزشکی اورژانس آندربرگ در این باره گفت: «گزارش‌های تهیه شده از محل حادثه حاکی است که این زن در اداره محل کارش مورد حمله یک مار قرار گرفت. در حالی که این مار سعی داشت از روزنه در فرار کند به دست این زن حمله ور شد و وی را گزید.»

بیشتر بخوانید

تیم اورژانس پزشکی پس از حضور در محل حادثه تایید کرد که این زن از ناحیه دست راست توسط مار گزیده شده است. او بلافاصله برای درمان به بیمارستان محلی منتقل شد. پزشکان به دلیل باردار بودن این زن از تزریق پادزهر به وی خودداری کردند.

حمله مار سمی

بودمن در این باره نیز گفت: «به دلیل باردار بودن، این زن نمی‌توانست پادزهر دریافت کند، چون می‌توانست ریسک و خطر زیادی برای نوزاد داشته باشد. پزشکان علائم بیمار را درمان کردند و شانس وی برای قطع شدن یا نشدن انگشت دستش ۵۰/۵۰ است.»

با این حال خطری جان این مادر و نوزادش را تهدید نمی کند. بنا به گزارش رسانه های محلی ماموران حیات وحش محلی در محل حادثه حاضر و این مار را از پای درآوردند.

زن باردار

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما