شناسهٔ خبر: 52097991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام ملت های زنان آسیا؛

ایراندوست: همیشه نخستین مسابقه، سخت‌ترین است/تلاش می‌کنیم تا از گروهمان صعود کنیم

سرمربی تیم ملی زنان ایران گفت: خیلی برایمان مهم بود که حداقل امتیاز را بگیریم برای همین به دفاع و ضد حمله روی آورده بودیم. به دلیل انرژی که مردم ایران برای تیم ما فرستادند و تشکر از آنان فقط برای برد به این بازی آمده بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم ایراندوست در نشست خبری پس از دیدار برابر هند اظهار کرد: همیشه اولین مسابقه در هر تورنمنت، سخت‌ترین مسابقه است. با توجه به اینکه بازیکنانم اولین تجربه حضورشان در جام ملت‌ها نیز بود و بازی تدارکاتی نداشتند مقداری در بین تیم استرس وجود داشت اما تیم من همه تلاششان را کردند و توانشان را گذاشتند تا از نام ایران دفاع کنند.

وی در خصوص اهمیت نتیجه بازی مقابل هند به عنوان نخستین دیدار در ملت‌های آسیا، گفت: این تساوی برایمان مهم بود زیرا پیش بینی این را داشتیم که تیم هند با توجه به برنامه ریزی‌هایی که کرده است تیم قدرتمندی است. این با اهمیت بود بتوانیم که حداقل امتیاز را بگیریم برای همین به دفاع و ضد حمله روی آورده بودیم. به دلیل انرژی که مردم ایران برای تیم ما فرستادند و تشکر از آنان فقط برای برد به این بازی آمده بودیم.

سرمربی تیم ایران با اشاره به بازی مقابل هند و تأثیر روند نتیجه و انگیزه برای دیدار مقابل چین، خاطر نشان کرد: می‌دانیم که چین یکی از تیم‌های قوی حاضر در این مسابقات است. مقابل چین نیز با برنامه‌ریزی بازی خواهیم کرد. با توجه به مسابقه‌ای که امروز شاهد آن بودیم و توانستیم برنامه‌هایمان را به خوبی اجرا کنیم، فکر می‌کنم مقابل چین نیز بتوانیم با توانایی دروازبان خوبمان، دروازه را بسته نگهداریم.

وی در خصوص صعود از گروه اول رقابت‌ها اظهار کرد: من خیلی ایمان دارم. ما با برنامه وارد این تورنمنت شدیم و تلاش می‌کنیم تا از گروهمان صعود کنیم.

ایران دوست با اشاره به بازی هاجر دباغی، گفت: به نظر من همه بازیکنان تیم، بهترین بازیکن زمین بودند. پست دباغی، پشت فروارد بود و فکر می‌کنم به عنوان یک هافبک طراح، هم در زمانی که صاحب توپ بودیم به خوبی کارش را انجام می‌داد و هم در زمانی که توپ را از دست می‌دادیم دو هافبک طراح هند را پرس می‌کرد، وظیفه دباغی بسیار سخت بود اما با توجه به شناختی که از وی داشتم این کار را به وی محول کردم. دباغی با توجه به آسیبی که از ناحیه مچ پا داشت به خوبی کارش را انجام داد و از پس کار بر آمد.

نظر شما