شناسهٔ خبر: 52097931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین: مسوولان بدهکار مردم هستند

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین تهران گفت: هیچ فرد و جناحی مالک انقلاب نیست بلکه همه خادم انقلاب و مردم هستند و مسوولان بدانند که به این مردم خیلی بدهکارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رو پنجشنبه در جلسه کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین که در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: به فرموده امام راحل، عید حقیقی ملت ایران در دهه فجر به وقوع و در این مسیر، روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: نظام اسلامی با پرچمداری روحانیت به پیروزی رسید از این رو قوت و ضعف انقلاب اسلامی به پای روحانیت نوشته می‌شود.

وی افزود: روحانیت با درک بالا در تحلیل مسائل، باید واقعیت ها را احصا کرده و به منظور قضاوت صحیح و تصمیم‌گیری درست به مردم منتقل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: این که رئیس جمهور از جنس روحانیت برای بهبود شرایط کشور در کف میدان حضور دارد، نشان از عملکرد صحیح روحانیت است.

وی ادامه داد: هر چند که هنوز در بدنه دولت از مسوولان دولت قبل حضور دارند و این باعث می‌شود کارها به صورت جهادی پیش نرود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز ایجاد روحیه خودباوری و امید به بهبود شرایط، برای مردم لازم است و دشمن در ایام پیروزی انقلاب اسلامی تلاش دارد مردم را نسبت به آینده نظام ناامید کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم و جوانان از عملکرد رژیم پهلوی خبر ندارند و بعضی جریان‌های داخلی و دشمنان سعی در تطهیر پهلوی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: در صورتی که بسیاری از مشکلات و محرومیت ها در عرصه های مختلف در دوران پهلوی بیشتر بوده است.

محمودی افزود: هر چه در دوران انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است، امید و نقطه قوت است و اگر هم مشکلات اقتصادی داریم به لطف الهی و تدبیر به موقع حل می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین فعالیت در فضای مجازی و پاسخ دهی به شبهات را از وظایف نخبگان و روحانیان دانست و تصریح کرد: جنگ امروز ما در فضای مجازی است و جهاد تبیینی در این فضا در دفاع از انقلاب واجب است و این فضا سازی در دهه فجر باید رونق و نمایان تر باشد

نظر شما