شناسهٔ خبر: 52097802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر کشور:

پروژه سیل بند معروف جیرفت تکمیل می شود/ جبران خسارات ناشی از سیل

احمد وحیدی گفت: یکی از مصوبات این سفر تکمیل پروژه احداث سیل معروف جیرفت به طول ۱۵۰ کیلومتر تا جازموریان است که منابع مالی آن نیز مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب۳۰ دی ماه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان در فرمانداری جیرفت به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار کرمان، نماینده مجلس، معاونان وزیر، رئیس جمعیت هلال احمرکشور، فرمانداران شهرستانهای جنوبی و مدیران استانی برگزار شد.


«احمد وحیدی» در حاشیه برگزاری این ستاد در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات سفر به جنوب کرمان، گفت: یکی از این مصوبات تکمیل پروژه احداث سیل بند معروف جیرفت تا جازموریان به طول ۱۵۰ کیلومتر بود که منابع مالی آن مشخص شد.


وزیر کشور افزود: یکی دیگر از این مصوبات، بازسازی و ترمیم منازل آسیب دیده از سیل، بازسازی و احیای قنوات، رفع مشکل مزارع آسیب دیده و احداث سیل بندها بود تا کشاورزان بتوانند بار دیگر فعالیت خود را آغاز کنند.

وی بیان کرد: همچنین در خصوص ترمیم راه ها و پل ها تصمیمات لازم اتخاذ شد و با توجه به ورود دستگاه های مهندسی راه ها و پل های مهم در اولویت نخست قرار دارند و سایر موارد نیز در فواصل بعدی ترمیم و بازسازی می شوند.

وحیدی ابراز کرد: شهرداری ها با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های آنها تقویت می شوند تا بتوانند در مواقع حساس و بحرانی به سرعت عکس العدل نشان دهند.

وزیر کشور در خاتمه خاطرنشان کرد: بالگردها در منطقه باقی می مانند تا در مواردی که امکان امداد رسانی زمینی وجود ندارد از طریق هوایی این مهم انجام شود و البته در صورت نیاز  بالگردها تقویت می شوند.

پایان پیام/632

نظر شما