شناسهٔ خبر: 52097750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد:

خدمت‌رسانی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف/ یگان امنیتی لرستان با ۲۲ گردان، هم‌وزن یک لشگر است

سردار کشکولی با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: یگان امنیتی لرستان با ۲۲ گردان، هم‌وزن یک لشگر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد و فرمانده یگان امنیتی سپاه لرستان، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که پس از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی یک فرمانده، هنگام ارائه گزارش کار نامی از خود عنوان نمی‌کند، بلکه انجام کار را به خدا، فرمانده و بسیجیان نسبت می‌دهند، خداوند را بر این دستاورد شکر می‌کنیم که انسان به این درجه از کمال برسد که خود و کار خود را نبیند.

وی با اشاره به بخشی از آیه ۱۴۰ سوره آل‌عمران، افزود: خداوند در قرآن می‌فرمایند و ما این روزها و دوره‌ها رابین مردم می‌گردانیم تا خداوند مقام اهل ایمان را مشخص کند و از شما مؤمنان آنکه را صالح است برای دیگران الگو و گواه کند و ایمان فرد، جمع، جامعه، ملت‌ها و تمدن‌ها نمایان شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: روز نخستی که انقلاب رخ داد صرفاً صهیونیست‌ها درک کردند چه اتفاقی افتاده است آن‌ها گفتند یک زلزله هشت ریشتری رخ‌داده است لکن بقیه دست‌کم گرفتند که بانفوذ و یک کودتا می‌شود نظام را از درون مختل کرد؛ جنگ هشت‌ساله را راه انداختند و یک اتفاق جهانی علیه یک کشور مظلوم رخ داد البته در جنگ هم خدا از ایمان امام راحل و این ملت با ۲۶۰ هزار شهید پرده‌برداری کرد در همین ایام کربلای چهار و پنج، ۱۲ هزار شهید تقدیم نمودیم ولی مردم ما خم به ابرو نیاوردند.

وی با اشاره به تلاش‌های سرهنگ بازگیر (فرمانده سابق سپاه خرم‌آباد) به‌عنوان یک نوجوان پر جنب‌وجوش در جبهه‌های دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دشمنان در جنگ نظامی هم موفقیتی به دست نیاوردند ازاین‌رو جنگ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، سایبری، ترکیبی و همه نوع جنگ را با تقسیم‌کار هوشمندانه راه انداختند.

سردار کشکولی گفت: قطعاً امروز جنگ نظامی از جانب دشمن متصور نیست و در مورد جنگ امنیتی هم با دادن فراخوان‌های متعدد به نتیجه‌ای نرسیدند؛ همان‌طوری که انتخابات خرداد امسال در اوج فشارها و تحریم‌ها، نمایش شکوه مردم‌سالاری بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: تا پیش از انقلاب ۹۰ درصد روستاها گلی و جاده‌ها خاکی بودند، آب، برق، گاز، بهداشت، مخابرات و صداوسیما نبود و امروز به برکت انقلاب تمام این کاستی‌ها رفع شده، چون حق مردم است.

وی با اشاره به در میدان بودن سپاه و بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی، یادآور شد: امروز توانستیم با واکسیناسیون سراسری تلفات ناشی از کرونا را به روزی ۱۸، ۲۰ مورد برسانیم اما در فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا آمارها هزاررقمی است؛ اگرچه ما زخم داریم اما راست ایستاده‌ایم و خم نشدیم، از هیچ بحرانی نمی‌ترسیم بلکه تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنیم.

سردار کشکولی ضمن معرفی سرهنگ بازگیر به‌عنوان فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) لرستان، اذعان داشت: یگان امنیتی لرستان با ۲۲ گردان، هم‌وزن یک لشگر است از دل تحرکات و تهدیدهای ۹۶ و ۹۸ یگان امنیتی پرقدرت بیرون آمد تا اجازه نفس کشیدن به ضدانقلاب را ندهد، باید هرلحظه آماده‌باشیم هرروزی که آماده نباشیم روز شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما