شناسهٔ خبر: 52097729 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سکوت دمبله شکست/ حمله ستاره فرانسوی به مدیر ورزشی بارسلونا

هافبک فرانسوی تیم بارسلونا به اظهارات مدیرورزشی این باشگاه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ماتو آلمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا ظهر امروز مصاحبه‌ای انجام داد و در آن به تشریح وضعیت عثمان دمبله پرداخت.

هافبک فرانسوی تیم بارسلونا مدت هاست که برای تمدید قرارداد با این باشگاه در حال مذاکره است اما توافقی صورت نگرفته است. آلمانی در واکنش به این مذاکرات تایید کرد که دمبله باید تا پایان ماه ژانویه مقصد جدیدش را مشخص کرده و این تیم را ترک کند.

دمبله که مدت هاست در این مورد سکوت کرده در صفحه اینستاگرامش متنی را به فرانسوی و اسپانیایی منتشر کرده تا نشان بدهد مشکلی با ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی ندارد و همچنین اظهارات آلمانی را هم بی پاسخ نگذاشت.

دمبله نوشت: «عصر همگی بخیر، 4 سال است که چیزهای زیادی در مورد خودم می‌شنوم. من آدم اشتباهی هستم؟ کامل نیستم؟، مصدومیت دارم؟ ویروس کرونا؟ اوکی اما هرگز از اطاعت از دستورات یا نظم مربی امتناع نکردم چون عاشق فوتبالم. من کسی نیستم که تسلیم باج خواهی و تهدید شوم و در مورد موکلم که خیلی به او اعتماد دارم صحبت بدی نشنوم!  دیگر تمام شد ؛ از امروز سکوت نمی‌کنم و صادقانه به شما حرف هایی خواهم گفت.

4 سال شنیده ام که مردم در مورد من صحبت می‌کنند. پاسخ نمی‌دادم و سکوت کردم. این یک اشتباه بود و امروز متوقف می شود... زمان پاسخ دادن است. فکر نکن که من از پروژه خارج شدم. از نیتی که هرگز نداشتم صحبت نکن. من قرارداد دارم و برای ژاوی بازی میکنم. من تسلیم نمی‌شوم. مذاکرات قرارداد در حال انجام است. ایجنت من روی آن کار می‌کند، من فقط روی زمین تمرکز می‌کنم. بعد از کرونا و بدون هیچ جلسه تمرینى، آقا (آلمانی) از من خواست که بدون هیچ تردیدى بازی کردن را قبول کنم... و من هر چه داشتم دادم گذاشتم چون عاشق فوتبالم. من یک فوتبالیست حرفه ای هستم.

پیام امروز من واضح است. کسی درباره من و ایجنتم صحبت نکند. من همچنان با باشگاه قرارداد دارم و به درخواست مربی‌ام و کمک به هم تیمی‌هایم آماده هستم. همیشه همه چیزم را در زمین گذاشتم و این تغییر نمی‌کند. من مرد بی انصافی نیستم و مردی هستم که تسلیم باج گیری نمی‌شوم، استادیوم برای من است و خارج از استادیوم برای ایجنتم. می‌خواهم با هم تیمی هایم خوش بگذرانم، فوتبال بازی کنم. تمام تمرکز من روی موفقیت تیم است.»

نظر شما