شناسهٔ خبر: 52097691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج:

تولیدکنندگان و طراحان جامعه هدف رویداد تخصصی نمایشگاه سبک پوشش ایرانی اسلامی هستند

غفاری با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه ترویج سبک پوشش ایرانی و اسلامی گفت: جامعه هدف رویداد تخصصی نمایشگاه سبک پوشش ایرانی اسلامی تولیدکنندگان و طراحان هستند.

صاحب‌خبر -

« سپیده غفاری» در حاشیه برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی و ایرانی شهر کرج که پنجشنبه 30 دی ماه برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: این رویداد تخصصی با هدف بهره مندی از افرادی متخصص در امر ترویج سبک پوشش ایرانی و اسلامی برپا شد.

 

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج افزود: تجربه فضای حرفه ای برای تولید کنندگان و طراحان پوشاک اسلامی ایرانی جامعه هدف برپایی این نمایشگاه است.

 

وی اظهار کرد: از تمامی فعالان حوزه مد و لباس برای حضور در این جشنواره با هدف افزایش و ارتقاء همکاری های مشترک در امر تولید دعوت می شود.

 

وی ادامه داد: طراحان به عنوان هنرمندان طراحی صنعت گر و یا تولید کننده نیستند به واقع آنان هنرمندان توانمند و خوش ذوقی هستند که متناسب با نیاز فرهنگ جامعه نسبت به طراحی پوشاک به صورت حرفه ای عمل می کنند.

 

غفاری اظهار کرد: بلوچ دوزی، رشتی دوزی و بسیاری از دوخت های ظرفیت ایرانی اصیل در تلفیق با طرح های مدرن و نمونه روز زمینه جلب نظر مشتریان است.

 

به گفته وی، برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی و اسلامی فرصتی برای پیوند میان طراح و تولید کننده است تا تولید کننده طراح حرفه ای مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج خاطرنشان کرد: توجه به طرح های انتزاعی و مفهومی، بهره مندی از نمادها و مفاهیم فرهنگ بومی، همچنین استفاده از عناصر مختلف قومیت های مختلف ایرانی در طراحی به جذابیت بصری تولیدات کمک شایانی می کند.

پایان پیام/481

نظر شما