شناسهٔ خبر: 52097549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ والیبال زنان؛ قدرت نمایی باریج اسانس و تداوم صدرنشینی سایپا

تهران- ایرنا- دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال زنان با تداوم صدرنشینی سایپا و قدرت نمایی باریج اسانس کاشان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه) با پنج دیدار پیگیری شد که تیم‌های سایپا، پیکان، ذوب‌آهن اصفهان، جوانان زرتشتی یزد و باریج‌اسانس کاشان در هفته شانزدهم لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان خود شدند.

خودروسازان پیکان هم در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال زنان پیروزی دور رفت مقابل مس را تکرار کردند و جوانان زرتشتی یزد ماراتن پنج سته مقابل ریف اصفهان را بردند تا تکلیف تک سهمیه باقی‌مانده پلی‌آف هفته آینده مشخص شود.

تیم ذوب‌آهن اصفهان درحالی در بازی خانگی این هفته به مصاف تیم بدون برد و امتیاز بانوان ورامین رفت که از این دیدار تنها یک هدف داشت؛ پیروزی و پس گرفتن جایگاه صدرنشینی‌اش از سایپا که در هفته پانزدهم آن را از دست داده بود.

شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن با چنین ذهنیتی به میدان رفتند و در سه ست متوالی حریف خود غلبه کردند تا تعداد پیروزی‌های خود را به عدد ۱۵ برسانند و ۴۴ امتیازی شوند با این حال موفق به پس گرفتن صدر جدول از سایپا نشدند.
نارنجی‌پوشان سایپا که در هفته پانزدهم موفق شدند نوار صدرنشینی‌های ذوب‌آهن اصفهان را پاره کرده و جانشین قهرمان نیم‌فصل شوند، رو در روی ستارگان فارس قرار گرفتند. شاگردان مریم هاشمی برای تثبیت جایگاه صدرنشینی خود نیازمند پیروزی در این بازی بودند؛ اتفاقی که بهترین شکل ممکن رخ داد و نتیجه این دیدار در نهایت سه بر صفربه سود خودروسازان تمام شد.

باریج اسانس کاشان با ثبت دومین پیروزی مقابل مهرسان، مقابل حریف قدرت‌نمایی کرد و با درج سیزدهمین برد در کارنامه، جایگاهش در رده سوم جدول را تثبیت کرد.
شد.

 نتایج دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر زنان به قرار زیر است:

ستارگان فارس صفر – سایپا ۳؛ (۵-۲۵)، (۱۹-۲۵)، (۱۲-۲۵)

پیکان ۳ – مس رفسنجان یک؛ (۲۶-۲۴)، (۲۲-۲۵)، (۲۵-۲۱)، (۲۵-۲۳)

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – بانوان ورامین صفر؛ (۲۵-۹)، (۲۵-۱۵)، (۲۵-۹)

جوانان زرتشتی یزد ۳ – ریف اصفهان ۲؛ (۲۰-۲۵)، (۲۲-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۲۵-۱۹)، (۱۸-۱۶)

مهرسان صفر – باریج اسانس کاشان ۳؛ (۹-۲۵)، (۱۹-۲۵)، (۱۰-۲۵)
جدول لیگ برتر زنان در هفته شانزدهم بدین شرح است:

سایپا / ۱۵ برد و ۴۴ امتیاز
ذوب‌آهن اصفهان / ۱۵ برد و ۴۴ امتیاز
باریج‌اسانس کاشان / ۱۳ برد و ۴۱ امتیاز
پیکان / ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز
مس رفسنجان / ۷ برد و ۲۲ امتیاز
ستارگان فارس / ۶ برد و ۱۸ امتیاز
مهرسان / ۶ برد و ۱۷ امتیاز
ریف اصفهان / ۴ برد و ۱۲ امتیاز
جوانان زرتشتی یزد / ۳ برد و ۹ امتیاز
بانوان ورامین / بدون برد و امتیاز

نظر شما