شناسهٔ خبر: 52097434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به دلیل کولاک شدید؛

محورهای کوهستانی گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود شد

رشت- رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محورهای اسالم به خلخال، سیاهکل به دیلمان و پونل به خلخال به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش نزولات آسمانی و کولاک شدید و محدودیت دید، محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: محورهای اسالم به خلخال، دیلمان و پونل به خلخال به علت بارش برف و کولاک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کولاک شدید برف در گردنه‌ها گزارش شده است، گفت: تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر مستلزم همراه داشتن و استفاده از تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه در مناطق جلگه‌ای استان نیز بارش برف آغاز شده است، ادامه داد: تمامی دستگاه‌های متولی در تلاش هستند تا مسیرهای کوهستانی را بازگشایی کنند.

سرهنگ صفاری اظهار کرد با توجه به شرایط نامساعد جوی، هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری اجتناب و در صورت ضرورت سفر، ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی، با سرعت مطمئنه رانندگی و فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ کنند.

نظر شما