شناسهٔ خبر: 52097421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تمامی امکانات فرهنگی یزد در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد

یزد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: تمامی امکانات و فضاهای فرهنگی و هنری استان برای استفاده در اختیار بازنشستگان و خانواده آنها قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید جوادیان‌زاده عصر پنجشنبه در نشستی با رییسان  کانون‌ های بازنشستگان سازمان‌ها و اداره‌های استان افزود: خدمت به نخبگان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت یک وظیفه ملی، دینی و انسانی است .

وی با بیان اینکه بازنشستگان حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولان دارند ادامه داد: ایجاد زمینه برای بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی و هنری برای جامعه هدف و خانواده‌ها جزو برنامه مهمی است و از آن حمایت می‌شود.

این مسئول فرهنگی استان اظهارکرد: هم‌اکنون در یزد و بیشتر مناطق و شهرستان‌های تابعه، تعامل خوبی بین اعضای کانون‌های بازنشستگان و اداره‌های فرهنگ و ارشاداسلامی برای همکاری و استفاده از امکانات وجود دارد.

جوادیان‌زاده بیان کرد: برای استفاده بازنشستگان و خانواده‌های زیرپوشش از فضاهای فرهنگی و هنری در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مشکلی در استان نیست و باید تعامل تقویت شود.

همچنین محمد آقایی مشاور کانون بازنشستگان کشوری و آموزش و پرورش یزد از همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با جامعه زیرپوشش در خصوص استفاده اعضا از فضاهای فرهنگی و هنری قدردانی کرد و تداوم آن را بیش از گذشته خواستار شد.

هم‌اکنون کانون بازنشستگان در تمامی ۱۱ شهرستان استان یزد فعال است .

استان یزد ۱۵ هزار فرهنگی بازنشسته و حدود ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و تعداد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری حدود ۲۸۵ هزار نفر است که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

نظر شما