شناسهٔ خبر: 52097245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جام ملت های زنان آسیا؛

ایران صفر _ هند صفر/ تک امتیاز ارزشمند ایرانی ها از میزبان

تیم ملی فوتبال زنان ایران با تساوی مقابل هند، یک امتیاز از میزبان این رقابت ها گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز پنجشنبه _۳۰ دی ماه_ در هفته اول گروه A جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف ایران رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تیم ملی زنان ایران و هند

ورزشگاه: دی وای پاتیل مومبای

داوران: لارا لی (استرالیا)، جوانا کاراکتیس (استرالیا)، نائومی تشیروگی (ژاپن) و یوشی یاماشیتا (ژاپن)

ناظر: زیرخدین محد صالح (مالزی)

ترکیب ایران: زهره کودایی، ملیکا متولی، غزاله بنی طالبی، زهرا سربالی (مرضیه نیکخواه دقیقه ۵۹)، بهناز طاهر خانی، سمانه چهکندی (معصومی دقیقه ۵۹)، نگین زندی (افسانه چتر نور دقیقه ۸۷)، فاطمه عادلی، هاجر دباغی (سارا ظهرابی دقیقه ۷۰)، ثنا صادقی (یاسمن فرمانی دقیقه ۷۰)، ملیکا محمدی.

سرمربی: مریم ایراندوست

ترکیب هند: آدیتی چاوهان، مانیسا پانا، آشالاتا دیوی، راتانبالا دیوی، سانجو، آن جو تامنگ، پیاری ژاکسا (رنو دقیقه ۶۵)، ایندوماتی کاتیرسان، ساندیا رانگاناتان (گریس دنگمی دقیقه ۵۴)، مانیشا و دلیما چیبر

سرمربی: توماس دنربی

کارت زرد:

ایران: ثنا صادقی (دقیقه ۶۶)

هند: مانیشا کالیان (دقیقه ۶۹)

کارت قرمز: _

گل‌ها: _

شرح بازی: در ۱۰ دقیقه نخستین بازی شاهد موقعیتی خطرناک از دو تیم نیستیم و توپ در میانه‌های زمین قرار دارد. هندی‌ها قصد دارند روی ارسال از کناره‌ها به گل برسند. ایرانی‌ها در محوطه جریمه هند اعتقاد به پنالتی داشتند. تا دقیقه ۲۰ همچنان بازی با تساوی بدون گل پیش می‌رود، بازیکنان هند چند موقعیت گلزنی داشتند ولی از آن استفاده نکردند. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم: حملات خطرناک هندی‌ها در این نیمه بیشتر شده است، در دقیقه ۵۳ هاجر دباغی روی خطایی که شد اعتقاد پنالتی دارد. سرمربی هند با یک تعویض قسمت هجومی تیم خود را تقویت کرد، ایرانی‌ها تحت فشار هستند که با آرام کردن بازی توسط کودایی از این فشار خارج می‌شوند. ایراندوست با تعویض‌های متوالی قصد بهتر کردن عملکرد تیم ملی ایران در دویدن را دارد. زهره کودایی با یک عملکرد درخشان، ایران را در بازی نگه می‌دارد. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت این دیدار با تساوی صفر بر صفر تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: بازیکن تیم ملی ایران پاسی در عمق برای نگین زندی فرستاد که دروازه‌بان هند زود تر به بیرون آمد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۱: بازیکن ایران ارسالی روی دروازه هند داشت که ضربه دیگر بازیکن ایرانی به تیر دروازه هند برخورد کرد.

دقیقه ۱۶: بازیکنان هند روی یک توپ ربایی به دروازه ایران می‌رسند، اما بازیکن این تیم نتوانست ارسال خوبی روی دروازه ایران داشته باشد.

دقیقه ۲: شوت بازیکن هند در محوطه جریمه ایران از بالای دروازه کودایی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: کودایی دفع ناقص داشت که می‌رفت بازیکن هند با دروازه خالی ایران مواجه شود ولی مدافعین تیم پوششی خوبی داشتند و توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۴: توپی روی دروازه ایران ارسال شد که زودتر از مدافعین ایران، بازیکن هند با آن رسید ولی ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: نگین زندی فرار خوبی داشت ولی داور روی یک صحنه سختگیرانه آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۴۷: بازیکن هندی توپی زمینی برای هم تیمی خود فرستاد و که دیگر بازیکن هند ضربه خود را از میان بازیکنان ایران زد و توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: با دفاع غزاله بنی طالبی بازیکن هند نتوانست شوت خود را به خوبی بزند.

دقیقه ۶۲: بازیکنان ایران اعتقاد به آفساید داشتند که بازیکن هند شوت خود را به سمت دروازه ایران زد و کودایی دفع کرد.

دقیقه ۶۵: شوت نگین زندی توسط دروازه‌بان هند به کرنر رفت.

دقیقه ۷۶: بازیکن ارسالی روی دروازه ایران داشت که ضربه سر بازیکن حریف را زهره کودایی با یک واکنش زیبا اجازه گلزنی به هندی‌ها نداد.

دقیقه ۷۹: زندی با یک ضربه چیپ توپ را از روی سر دروازه‌بان هند رد کرد ولی مدافعین تیم حریف اجازه گلزنی به ایرانی‌ها ندادند.

دقیقه ۸۹: بهناز طاهر خانی در محوطه جریمه ایران تکلی روی پای بازیکن هند زد که باعث شد بازی بدون گل باقی بماند.

شرح گل: _

نظر شما