شناسهٔ خبر: 52096581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نانوایی‌های سقز ملزم به پخت نان در روز جمعه شدند

سنندج- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: در راستای دسترسی آسان مردم به نان، تعطیلی روز جمعه جاری تمام نانوایی های سقز لغو و سهمیه جمعه، متناسب با سهمیه سایر روزها تامین می شود.

صاحب‌خبر -

 بهنام میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارخانه های آرد سازی به منظور تامین آرد نانوایی های مناطق سخت گذر، فعال و در آماده باش کامل هستند.

وی اضافه کرد: فرایند آرد رسانی با کمک خودروهای ارتش، سپاه و گروه های مردمی در پاکسازی کوچه های دارای خبازی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مردم مازاد بر نیاز نان تهیه نکنند، یادآور شد: در مناطق پرجمعیت با افزایش سهمیه و فعالیت شیفت عصر ۳۲ نانوایی که از قبل لیست آنها اطلاع رسانی شده است مشکلی در تامین نان شهروندان وجود ندارد.

میرزایی افزود: گروه های نظارت بر فعالیت نانوایی ها متشکل از فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اتحادیه تشکیل شده است و در این روزها نظارت بر نانوایی ها بیشتر شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از مردم تقاضا کرد، برای تهیه مازاد بر نیاز روزانه نان مصرفی تلاش نکنند، هیچ مشکلی برای تهیه نان وجود ندارد و نانوایی ها، طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما