شناسهٔ خبر: 52096443 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

شرکت گاز ایلام در آماده‌باش کامل است

شمس اللهی گفت: شرکت گاز برای مقابله با وقوع هرگونه حوادث احتمالی از جمله سیل، قطع گاز ناشی از بارش‌ها و ورود توده هوای سرد در زمستان آمادگی کامل دارد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: شرکت گاز استان با آمادگی کامل برای مقابله با وقوع حوادث احتمالی طبیعی، غیرمترقبه یا هر‌گونه حوادث دیگر، اتفاقات را در شبکه توزیع گاز مدیریت می‌کند تا آحاد مختلف مردم در مصرف گاز دچار کمبود یا مشکل نشوند.

او گفت: بر‌اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره احتمال شدت بارندگی‌ها در اقصی نقاط استان، همه کارکنان شرکت گاز در واحد‌های ستادی و شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش بوده، همچنین تجهیزات شرکت گاز نیز برای مقابله با حوادث آماده بکار هستند و تاُسیسات و شبکه گازرسانی استان به طور مداوم رصد و پایش می‌شوند.

شمس‌اللهی گفت: شرکت گاز استان با نصب تجهیزات استاندارد و انجام تعمیرات پیشگیرانه در ایستگاه‌ها و تاُسیسات خود و نیز ایجاد هماهنگی بسیار مناسب بین همکاران در اقصی نقاط استان، سبب اطمینان خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی برای خدمات‌رسانی پایدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت:  پیشگیری همیشه بهتر از درمان است و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضرورت دارد.

او گفت: همه کارکنان شرکت گاز استان به‌خصوص نیرو‌های امدادی در حال آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع حوادث، از بروز هرگونه خسارت و آسیب به تاُسیسات گاز، شبکه و ایستگاه‌ها جلوگیری شود و خللی در روند گازرسانی به مشترکین ایجاد نشود.

شمس‌اللهی گفت: حضور پرسنل آماده بکار در ادارات گاز شهرستان‌ها در این شرایط با تجهیزات کامل یکی از ضروریات اساسی است.

او گفت: اقدامات به موقع پیمانکاران نسبت به پر کردن کانال‌های حفر شده که مستعد ایجاد شرایط نامناسب و آسیب‌رسان در مواقع بارندگی‌های شدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

شمس اللهی گفت: آمادگی کامل واحد‌های پشتیبانی منابع انسانی، مخابرات، IT، تدارکات کالا برای تاُمین تجهیزات مورد نیاز و برخورداری کلیه خودرو‌های شرکت از سلامت فنی و تجهیزاتی و همچنین اقدامات موثر نشت‌یابی از تاُسیسات و خطوط در این شرایط، ضرورت دارد.

او گفت: به منظور پایداری گاز اقداماتی از جمله لوپ کردن و اتصال خطوط و ایستگاه‌ها از جمله بخش میمه زرین آباد و هلیلان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است که باعت بالا رفتن تاب‌آوری شبکه در این مناطق تازه گازدار شود.

انتهای پیام/غ

نظر شما