شناسهٔ خبر: 52096259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

فرمانداران با سفارش افراد انتصاب نشدند

دهاقان معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه فرمانداران با توصیه و سفارش هیچ شخصی انتصاب نکرده‌ایم گفت: فرمانداران عدالت محور باشند تا حق شهرستان‌ها ضایع نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضاجان نثاری بعد از ظهر امروز با حضور در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دهاقان اظهار داشت: عدالت کلمه‌ایست که هیچ‌کس در دنیا منکر آن نیست حتی افراد شرور، البته ممکن است افراد شرور تعبیر متفاوت و غلطی از آن داشته باشند.

وی افزود: ما هم دارای یک نظام ارزشی هستیم که عدالت، محور و رکن آن تلقی می‌شود، ما عدالت را از منظر قرآن تفسیر می‌کنیم و از نظر علمای بزرگ، اسلام، آیات قرآن و فقه جواهری قبول داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: در ایران بعد از دوران جنگ و دفاع مقدس در طی دو دوره، دولتی روی کار آمد که تفکر توسعه لیبرالیستی داشتند و اذعان کردندکه ما توسعه ایجاد می‌کنیم حتی اگر ضعفا زیر چرخ دنده‌های آن له شوند، اما این طرز تفکر اسلامی نبود.

وی اولویت دولت سیزدهم را عدالت دانست و اعلام کرد: دولت سیزدهم یکی از اصلی‌ترین شعارهایش عدالت است و عدالت محوری را در رأس امور قرار داده است و این خواسته همه مردم است زیرا با وجود همه مشکلات هنوز هم مردم از تبعیض ناراحت هستند.

جان نثاری عدالت را اولویت فرمانداران برشمرد و خاطرنشان کرد: ما از فرماندارانی که نصب می‌کنیم انتظار داریم که عدالت را نخستین اقدام خود بدانند و عدالت گستر باشند. فرمانداران مراقب باشند که حق و حقوق شهرستانی توسط استان و کشور ضایع و پایمال نشود.

وی گفت: فرمانداران دقت کنند که آیا نگاهی که به شهرستان می‌شود عادلانه است، کم و زیاد بودن جمعیت دلیلی بر ضایع شدن حق و عدالت نیست همه چه در شهر و چه در پایتخت حقی یکسان دارند و باید حق خود را دریافت کنند و این وظیفه فرماندار محسوب می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفان ظلم را فناشدنی دانست و تصریح کرد: در مقابل عدالت، ظلم قرار دارد ملک با کفر باقی می‌ماند اما با ظلم نمی‌ماند، ظلم ماندنی و جاودان نیست مواظب باشید بنای کار ظالمانه نباشد.

وی با بیان اینکه مردم دهاقان تا کنون تحصن و اعتراضی نداشته‌اند اظهار داشت: من از فرماندار جدید دهاقان تقاضا دارم که در حق مردم دهاقان خدمت کنند زیرا این مردم شریف هیچ‌گاه طلبکار نبوده‌اند و بسیار زحمت‌کش و نجیب هستند، شما فرماندار همه مردم هستید پس به مشکلات مردم رسیدگی کنید، مردمی باشید و هر کجا که مردم هستند حتی خیابان، بازار و جشن در کنار مردم باشید.

جان نثاری با اشاره به خدامحوری مسئولان افزود: مسئولان باید خدامحور باشند مسئولان باید به فکر دنیا و آخرت مردم باشند و هر دو را در نظر بگیرند و بستر خدامحوری را برای مردم فراهم کنند.

وی گفت: در این جلسه اعلام می‌کنم ما فرمانداران را با توصیه و سفارش هیچ شخص و یا گروهی انتصاب نکرده‌ایم و بنا بر مصلحت توسط استاندار انتخاب شده‌اند.

نظر شما