شناسهٔ خبر: 52096160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان| ذوب‌آهن برد اما صدر را پس نگرفت

گروه استان‌ها_تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم بانوان شهرداری ورامین را شکست داد و پانزدهمین برد فصل را جشن گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان کشور، جام سردار دل‌ها، تیم والیبال بانوان شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر صفر شکست داده و پانزدهمین برد خود را به دست آورد.

تیم والیبال ذوب‌آهن در حالی به مصاف تیم بدون برد بانوان ورامین رفته بودند که برای باز پس‌گیری صدر جدول، نیازمند پیروزی در این دیدار بود. ذوبی‌ها در هفته پانزدهم مقابل باریج کاشان برای نخستین بار در فصل جاری شکست خوردند و صدر جدول را تیم بانوان سایپا واگذار کرده بودند و برای باز پس‌گیری دوباره آن باید از سد تیم والیبال بانوان ورامین می‌گذشتند.

شاگردان صادقی امروز در سه ست متوالی و با امتیازات 25 بر 9 ، 25 بر 15 و 25 بر 9 از سد تیم بانوان ورامین گذشتند و پانزدهمین پیروزی خود را در فصل جاری به دست آورده و 44 امتیازی شدند اما نتوانستند صدر جدول را پس بگیرند.

این دیدار از ساعت 14 در سالن ملت اصفهان برگزار شد و بازیکنان هر دو تیم پیش از شروع بازی به احترام درگذشت مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم یک دقیقه سکوت کردند.

در دیگر رقابت‌ها تیم والیبال بانوان ریف نماینده دیگر والیبال بانوان استان اصفهان امروز مقابل تیم‌های جوانان زرتشتی یزد به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و تکلیف آخرین سهمیه مرحله پلی‌آف به هفته آینده کشیده شد.

گفتنی است پیش از هفته شانزدهم تیم‌های سایپا، ذوب‌آهن، باریج کاشان، پیکان، مس رفسنجان، ستارگان فارس و مهرسان به مرحله پلی‌آف صعود کرده بودند.

سایر نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

سایپا 3_ ستارگان فارس صفر

ست اول( 25 بر 5)، ست دوم( 25 بر 19)، ست سوم( 25 بر 12)

جوانان زرتشتی یزد 3_ ریف اصفهان 2

ست اول(20 بر 25)، ست دوم(22 بر 25)، ست سوم( 25 بر20)، ست چهارم(25 بر 19)، ست پنجم( 18 بر 16)

پیکان 3_مس رفسنجان یک

ست اول( 26 بر 24)، ست دوم(22 بر 25)، ست سوم( 25 بر 21) ،ست چهارم( 25 بر 23)

انتهای پیام/170/ش

نظر شما