شناسهٔ خبر: 52095960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایران حادثه تروریستی لاهور را محکوم کرد

تهران-ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حادثه تروریستی در لاهور پاکستان تاکید کرد: اینگونه اقدامات تروریستی بار دیگر ضرورت مبارزه با گروه های تروریستی را برای برقراری صلح و آرامش در منطقه، آشکارتر می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «سعید خطیب زاده» در پیامی حادثه تروریستی به وقوع پیوسته در لاهور که موجب کشته و زخمی شدن شهروندان پاکستانی گردید را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان، خانواده های ایشان و دولت دوست و برادر پاکستان تاکید کرد: اینگونه اقدامات تروریستی بار دیگر ضرورت مبارزه با گروه های تروریستی را برای برقراری صلح و آرامش در منطقه، آشکارتر می سازد». 

انفجار روز پنجشنبه در بازار «انار کلی» لاهور مرکز ایالت پنجاب در شرق پاکستان منجر به زخمی شدن دست کم ۲۰ نفر شد و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.

 نیروهای امنیتی در تحقیقات اولیه ماهیت این حادثه را بمب گذاری اعلام کرد.  پلیس لاهور نیز اعلام کرد که دست کم ۲۲ نفر در انفجار بمب زخمی شدند. نیروهای امنیتی نیز محل حادثه را تحت کنترل قرار داده و درحال بررسی شواهد موجود هستند. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت انفجار امروز در شهر لاهور پاکستان را برعهده نگرفته است. در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و گفته می شود احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

نظر شما