شناسهٔ خبر: 52095857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید استاندار زنجان از مرکز کنترل و امداد و نجات هلال احمر

استاندار زنجان در بازدید از مجتمع امدادی و مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، در جریان میزان آمادگی این مجموعه امدادرسان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در پی بارش سنگین برف، ضمن بازدید سرزده از مجتمع امدادی هلال احمر و بررسی اقدامات تیم های امداد رسانی این جمعیت، در جریان میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی به هموطنان در جاده های استان قرار گرفت.

استاندار زنجان در این بازدید از خدمات و تلاش های شبانه‌روزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان در 14 پایگاه‌ و هشت پست امداد و نجات در حال آماده باش کامل قرار دارند و در زمان حاضر تیم‌های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان شبانه‌روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می دهند.

همچنین، برای  اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده‌های استان زنجان در مساجد و مکان‌های از قبل پیش‌بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران استان انجام شده و روزانه 55 نفر پرسنل هلال احمر و 120 امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های و پست‌های امداد و نجات شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث هستند.

استاندار زنجان همچنین از شب گذشته تاکنون، چندین بازدید از مرکز پایش تصویری و کنترل راههای مواصلاتی (جاده‌ای) استان، راهدارخانه مرکزی زنجان و مرکز مدیریت خدمات شهری شهرداری زنجان داشت تا از نزدیک در جریان خدمت رسانی به هموطنان و مردم استان در ایام بارش برف سنگین قرار گیرد.

انتهای پیام/2308

نظر شما