شناسهٔ خبر: 52095577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش:

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است

فومن- مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ولی رحمانی عصر پنج شنبه در بازدید از دفتر کانون خبرنگاران شهرستان فومن با بیان اینکه خبرنگاران سفیران و سربازان میدان اطلاع رسانی هستند، گفت: در عصر ارتباطات رسانه می‌تواند سبب وحدت در امور سیاسی و اجتماعی شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه در کنار دولت مردان و سایر دستگاه‌ها می‌تواند در تعالی و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران تأثیر گذار باشند، اضافه کرد: تلاش خبرنگاران شهرستان فومن در بازتاب محرومیت‌ها و محرومیت زدایی ها ستودنی است.

وی با اشاره به همراهی و همدلی اصحاب رسانه در پوشش اخبار محرومیت زدایی ها، اظهار کرد: امروزه و در عصر ارتباطات اصحاب رسانه نیز در حوزه اطلاع رسانی مسئولیت خطیری بر دوش دارد.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه مجموعه ارتش خادم ملت است، اضافه کرد: سربازان مردم در ارتش طبق شعار «ارتش فدای ملت» تلاش می‌کند بر اساس وظیفه انسانی و دینی در عرصه محرومیت زدایی فعال باشد.

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ارتش در راستای هدف خدمتگزاری به همه مردم در شهرهای ایران است، تصریح کرد: حضور ارتش در همه جای ایران در فومن هیچ رویکرد سیاسی نداشته و تنها به دنبال رفع محرومیت‌ها است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش تا رفع کامل محرومیت‌ها در کنار مردم است، ادامه داد: ما در راستای مأموریتی که داریم سرباز این نظام و ملت هستیم.

جانشین مرکز آموزش هوانیروز ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی ارتش در تمام نقاط کشور، افزود: نیروی زمینی ارتش طی دو سال گذشته خدمات بسیار چشمگیری را در استان‌های مختلف از جمله گیلان انجام داده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه، ارتش از مردم و همراه مردم است، گفت: تعامل بین نیروهای نظامی و انتظامی سبب وحدت، یکپارچگی گسترده در جهت برطرف کردن محرومیت‌ها می‌شود.

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است

خبرنگاران زبان گویای مردم

فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز در این بازدید با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و انقلاب به شمار می‌روند، اظهار کرد: نگاه مردم ایران همواره به قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه معطوف شده است.

سرهنگ محسن جعفری افزود: خوشبختانه خبرنگاران فومن در راستای وظیفه‌ای که دارند با تکیه بر صداقت اخبار را انتقال داده و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه، خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی‌بخشی در جامعه محسوب می‌شوند، گفت: بنابراین تهذیب نفس برای خبرنگاران واجب است چرا که آنها چشم بینا و زبان گویای مردم به شمار می‌روند.

نظر شما