شناسهٔ خبر: 52095418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز:

آزادراه کرج به قزوین به علت عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده مسدود است

زند فر با اشاره به اینکه در محدوده ساسانی کرج شاهد انسداد موقت آزدراه کرج به قزوین هستیم گفت: علت این انسداد در کیلومتر ۱۲ تا ۱۳ ازاد راه کرج به قزوین اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده است که از صبح روز جمعه یکم بهمن سال جاری اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی زندی فر» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آزادراه کرج به قزوین گفت: در محدوده ساسانی کرج شاهد انسداد موقت آزدراه کرج به قزوین هستیم. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: علت این انسداد در کیلومتر ۱۲ تا ۱۳ ازاد راه کرج به قزوین اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده است که از صبح روز جمعه یکم بهمن سال جاری اجرا می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه شهروندان به اعلام وضعیت محورهای مواصلاتی البرز بیان کرد: مسافران از مسیر جایگزین در باند شمالی آزادراه از خروجی پل فردیس و در باند جنوبی از خروجی استاندارد برای عبور استفاده کنند. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز قرار دارد ضروری است رانندگان به اعلام وضعیت جاده ها توجه کنند. 

 

پایان پیام/481

نظر شما