شناسهٔ خبر: 52095383 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تماس رئیس دفتر رئیس جمهور از مسکو با وزیر کشور در جنوب کرمان

اسماعیلی که به اتفاق رئیس جمهور در سفر روسیه در مسکو است در تماس با وزیر کشور، ضمن ابلاغ پیام حجت الاسلام رئیسی، وضعیت مناطق سیل زده کرمان را بررسی کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری که به اتفاق حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور در سفر روسیه در مسکو به سر می برد، امروز عصر ۳۰ دی ماه در تماس تلفنی با وحیدی، وزیر کشور و زینی وند،  استاندار کرمان که در مناطق سیل زده حضور دارند ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور، وضعیت کنونی مناطق سیل زده استان کرمان را بررسی کرد.

 علی زینی وند در این تماس تلفنی، گزارش اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام را با جزئیات کامل تشریح کرد.

اسماعیلی با تشکر از فعالیت‌ها، ضمن ابلاغ پیام حجت الاسلام رئیسی گفت: شخص رئیس جمهور بر خدمات رسانی به مردم، در کنار مردم بودن و بسیج امکانات و نیرو‌ها تاکید دارد و می گوید: در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز متناسب با خسارت‌ها در هیئت دولت مساعدت لازم انجام می‌شود.

 وحیدی، وزیر کشور که از دیروز در مناطق سیل زده استان حضور دارد، گفت: امروز در ستاد مدیریت بحران، تصمیمات مقتضی و لازم برای خدمات رسانی بیشتر، جبران خسارت‌ها و تجهیز دستگاه‌های محلی گرفته می‌شود.

وزیر کشور و استاندار کرمان پس از حضور در روستا‌های سیل زده رودبار جنوب، قلعه گنج، منوجان هم اکنون در جیرفت حضور دارند.

 انتهای پیام / م 

نظر شما