شناسهٔ خبر: 52095360 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بهترین روش‌های جوانسازی پوست برای زیبایی

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در این مقاله می خواهیم به بهترین روش های جوانسازی پوست همراه با تکنیک های مختلف اشاره کنیم.پیری، اتفاقی طبیعی  است؛ که همواره با افزایش سن رخ می دهد. بر اثر این اتفاق درصد چین و چروک ها نیز افزایش می یابد؛ درنتیجه چربی های پوست از بین رفته و پوست مانند گذشته انعطاف پذیری ندارد. تا به امروز، روش قطعی برای جلوگیری از  پیری کشف نشده است. اما در این میان، روش های نوین می توانند جایگزین مناسبی برای به تعویق انداختن عارضه ی پیری باشند. برای  به کارگیری بهترین روش های جوانسازی پوست ابتدا باید علت را پیدا کرده و سپس نسبت به آن، روش درمان را تجویز کنید.

عوامل تاثیر گذار بر پیری پوست:

1.استفاده ی بیش از حد لوازم آرایشی و بهداشتی نامرغوب

2.قرار گرفتن در معرض خورشید و اشعه های فرابنفش به طور مستقیم

3.کم آب بودن پوست، که یکی از دلایل مهم در پیری پوست است .

4.فشار های روانی اضطراب و استرس و مشکلات روحی و روانی

بهترین روش‌های جوانسازی پوست برای زیبایی 

بهترین روش های جوانسازی پوست به چند دسته تقسیم می شوند؟

در نخستین گام ، می توانیم با حفظ پوست خود و رعایت نکات لازم ، پیری پوست را عقب انداخته و از آن پیشگیری کنیم‌. ‌‌‌بعد از این مرحله، راه حل دیگر استفاده از روش های درمانی بوده، که می توانند سبب جوانسازی پوست شوند. برای پیشگیری از این عارضه و انتخاب  بهترین روش های جوانسازی پوست توصیه می شود؛ از کلینیک ایرانیان مشاوره بگیرید؛ تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

راهکارهای مناسب برای مراقبت از پوست و تعویق انداختن پیری:

سیگار و نوشیدنی مضر استفاده نکنید: مصرف مشروبات الکلی و دخانیات موجب پیری زودرس شده و کلاژن های پوست را از بین می برد و سبب کاهش آب بدن می شود.

رژیم غذایی مناسب: چاق و لاغر شدن به صورت دائمی موجب از بین رفتن چربی های زیر پوست می شود و انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهد؛ که این عارضه برای پوست بسیار مضر است.

استفاده از کرم های ضدآفتاب و مرطوب کننده: خشکی و کم آبی پوست، یکی از علل متعدد، در پیری پوست است .استفاده از کرم مرطوب کننده، از این امر جلوگیری می کند و همین طور کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه های موجود محافظت کرده که مصرف ضد آفتاب در تمامی فصول توصیه می شود.

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری و تکنولوژی از روش ها و دستگاه های جدید برای جوانسازی پوست استفاده می کنند.

  بهترین روش‌های جوانسازی پوست برای زیبایی 

بهترین روش های جوانسازی پوست با استفاده از فناوری:

تزریق بوتاکس: امروزه بوتاکس، یکی از روش های پرطرفدار برای پیشگیری از پیری و چین و چروک است. مواد تزریق شده توسط بوتاکس موجب فلج شدن عضلات زیر پوست می‌شود، که چین و چروک را از بین برده و باعث جوانسازی پوست می شود.

ماندگاری بوتاکس، بسته به جنس ماده‌ای که تزریق شده دارد؛ که معمولا ۶ ماهه هستند و به صورت مرتب باید تمدید گردند.

بهترین روش‌های جوانسازی پوست برای زیبایی

هایفوتراپی: در این روش درمان، از امواج فراصوت استفاده می کنند؛ که موجب تحریک کلاژن های صورت شده و بافت صورت را محکم می کند. هایفوتراپی ، یکی از روش های موثر برای جوانسازی پوست است و بیشتر روی لایه های زیرین پوست تمرکز می کند و صدمه ای به سطح پوست نمی زند. این روش موجب از بین رفتن چین و چروک ها شده و اعضای صورت را کشیده تر می کند؛ که نسبت به سایر موارد کم هزینه بوده و ریسک کمتری دارد.

تزریق چربی: در این روش چربی های مورد نیاز را از باسن و شکم خارج می کنند. در مرحله ی بعد، هر کدام از این چربی ها را به صورت تکی پیوند می زنند؛ تا گردش خون ادامه پیدا کند. برای از بین نرفتن اثر تزریق باید بارها این عمل تکرار شود. در این عمل حدود ۵۰ درصد از چربی، بعد از انتقال سالم می مانند.

لیفت : لیف یکی از روش‌های مناسب، برای ترمیم پوست و زیبایی است. برای انجام لیفت از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. با انجام این کار پوست دچار کشیدگی شده، که باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها می‌شود. بعضی از روش‌های لیفت نیاز به جراحی ندارند اما روش‌های دیگر نیاز به جراحی و بیهوشی دارند. اکثر این لیفت‌ها برای کل بدن استفاده می‌شوند.

انواع لیفت ‌ها: لیفت با نخ، لیفت با تزریق چربی، لیفت همراه با عمل جراحی‌، لیفت ژل

با مطالعه‌ی روش های پیشنهادی می توانید راهکار مناسب برای جوانسازی  را انتخاب کنید . برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کلینیک ایرانیان، با شماره 02175900 تماس حاصل فرمایید. و به سایت https://iranianclinic.com/ مراجعه کنید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما