شناسهٔ خبر: 52095275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ابلاغ پیام رئیس‌جمهور از روسیه به سیل‌زدگان کرمانی

اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور که در سفر روسیه به‌سر می‌برد در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندار کرمان با تشکر از فعالیت‌ها در ابلاغ پیام آیت‌الله رئیسی گفت: شخص رئیس‌جمهور بر خدمات رسانی به مردم، درکنار مردم بودن و بسیج امکانات و نیروها تاکید و اعلام کردند: در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز متناسب با خسارت‌ها در هیات دولت مساعدت لازم انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور که به اتفاق دکتر رئیسی در سفر روسیه در مسکو به‌سر می‌برد در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندار کرمان که در مناطق سیل‌زده حضور دارند ضمن ابلاغ پیام رئیس‌جمهور، وضعیت کنونی مناطق سیل‌زده استان کرمان را بررسی کرد.

 زینی‌وند استاندار کرمان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام را با جزئیات کامل تشریح کرد.

اسماعیلی با تشکر از فعالیت‌ها در ابلاغ پیام آیت‌الله رئیسی گفت: شخص رئیس‌جمهور بر خدمات رسانی به مردم، درکنار مردم بودن و بسیج امکانات و نیروها تاکید و اعلام کردند: در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز متناسب با خسارت‌ها در هیات دولت مساعدت لازم انجام می‌شود.

وحیدی وزیر کشور که از دیروز در مناطق سیل‌زده استان حضور دارد، اظهار کرد: امروز در ستاد مدیریت بحران تصمیمات مقتضی و لازم برای خدمات رسانی بیشتر، جبران خسارت‌ها و تجهیز دستگاه‌های محلی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما