شناسهٔ خبر: 52095150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رونالدو فکر می‌کند بزرگ‌تر از منچستریونایتد است

ورزش 3 نوشت: خشم رونالدو پس از تعویض در بازی دیشب برابر برنتفورد واکنش هایی منفی را به دنبال داشته است.

صاحب‌خبر -

منچستریونایتد شب گذشته در یک بازی خارج از خانه معوقه موفق شد میزبانش تیم برنتفورد را با نتیجه 1-3 شکست دهد. زمانی که نتیجه 0-2 بود، رالف رانگنیک، سرمربی شیاطین سرخ کریستیانو رونالدو را بیرون کشید که این تصمیم او نارضایتی آشکار ستاره پرتغالی را به همراه داشت. این دو نفر در کنار زمین با هم صحبت کردند و همین موضوع کنجکاوی خبرنگاران را برانگیخت.

رانگنیک در پایان بازی گفت:« رونالدو پرسید چرا من، چرا مرا بیرون آوردی؟ من هم گفتم باید به صلاح تیم و باشگاه تصمیم بگیرم.»

حرکت رونالدو بازتاب منفی در رسانه ها داشت و اندی تاونزند و ریو فردیناند نیز از آن استقبال نکردند.

اندی تاونزند بازیکن سابق چلسی و استون ویلا به تاک اسپورتس گفت:« واقعا شگفت زده شدم. در منچستر تقریبا همه برای رونالدو بازی می کنند، هرچند که نباید اینطور باشد. مهم کسب سه امتیاز بود و به ماندن رونالدو در زمین نیازی نبود. تیم جلو بود و تعویض رونالدو هم منطقی به نظر می رسید. حرکت رونالدو خارج از قاعده بود. رانگنیک یا یکی از هم تیمی هایش باید علنی او را مواخذه می کردند. رونالدو فکر می کند منچستریونایتد فقط حول محور خودش است؟ او بزرگتر از منچستریونایتد نیست.»

ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستر نیز گفت:« تیم 0-2 پیش بود و رونالدو به دنبال زدن گل بود تا در جدول گلزنان بالاتر برود ولی معتقدم رانگنیک توانست شرایط را به خوبی مدیریت کند. او با رونالدو روی نیمکت حرف زد و دلیل تعویض را توضیح داد. تیم هر سه روز یک بازی دارد و رونالدو هنوز فرصت دارد تعداد گل هایش را بالاتر ببرد.»

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم‌ملی بانوان در گام‌اول برای تاریخ‌سازی/عکس

اقدام جالب سرمربی امارات پیش از دیدار با ایران/عکس

پرسپولیس با دوگل برنده دربی شد

254 251

نظر شما