شناسهٔ خبر: 52094524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴ نفر در آتش‌سوزی باشگاه بدنسازی در شیراز نجات یافتند

شیراز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت:یک باشگاه بدنسازی واقع در طبقه منفی ۲ ساختمانی در شیراز دچار آتش‌سوزی شد که ماموران آتش‌نشانی ضمن خاموش کردن آتش، چهار تن از کارکنان این باشگاه را به سلامت خارج کردند.

صاحب‌خبر -

محمد هادی قانع پنجشنبه در خصوص این حادثه در یک باشگاه بدنسازی شیراز به خبرنگاران گفت:  ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه بامداد پنجشنبه سی دیماه ۱۴۰۰ یک مورد آتش سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان چهار طبقه با کاربری باشگاه بدنسازی در خیابان قدوسی غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که چهار ایستگاه آتش نشانی متشکل از دو گروه امداد و دو گروه نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه تجاری – اداری بود که دو طبقه منفی نیز داشت و آتش سوزی از فضای داخلی باشگاه بدنسازی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو آغاز شد و چهار نفر از کارکنان باشگاه در فضای داخلی گرفتار شده بودند.

۴ نفر در آتش‌سوزی باشگاه بدنسازی در شیراز نجات یافتند

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حبس نفرات در ساختمان و حساسیت عملیات امداد از نظر لزوم عدم سرایت شعله های آتش به طبقات دیگر ساختمان اضافه کرد: آتش نشانان و نجاتگران، با تقسیم به دو گروه امداد و نجات و مهار آتش ،همزمان نسبت به نجات افراد و مهار اقدام کردند و موفق به نجات چهار مرد از میان شعله‌های آتش و مهار این آتش سوزی شدند.

قانع گفت: با سرعت عمل آتش نشانان به این افراد آسیبی نرسید و علت اولیه آتش‌سوزی در دست بررسی است.

وی افزود: نیروهای امدادی پس از تهویه کامل محیط آتش سوزی و تخلیه دود ناشی از این آتش از طبقات به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.

نظر شما