شناسهٔ خبر: 52093890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طی چهار سال؛

استاندار: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهر همدان نیازمند پرداخت تسهیلات است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهر همدان در طول چهار سال آینده به طور حتم نیازمند حمایت مالی و پرداخت تسهیلات بانکی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنج‌شنبه در بازدید از شعبه مرکزی بانک مسکن استان همدان و دیدار و گفت وگو با کارکنان این بانک، اظهار داشت: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۰ هزار واحد مسکن در این استان در مدت چهارسال احداث می شود که بیش از ۵۰ درصد آن متعلق به شهر همدان است.

استاندار: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهر همدان نیازمند پرداخت تسهیلات است

وی با بیان اینکه دولت پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه تسهیلات از سوی بانک مسکن برای ساخت و ساز را انجام داده است اضافه کرد: گرچه بانک‌های دیگری در استان در امر تسهیلات بانکی ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مشارکت دارند اما بار عمده کار بر دوش بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی، است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: بانک مسکن، اقدامات موثر و فعالیت‌های قابل توجهی در راستا پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و ساز واحدهای مسکونی برعهده داشته که تاکنون به خوبی وظایف خود را اجرایی کرده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با توجه به ظرفیت و تجربه بانک مسکن، امید می‌رود مسیر پیشرو یعنی طرح نهضت ملی مسکن را همچون گذشته به خوبی پیموده و رضایت‌مندی مردم را جلب کند.

وی با بیان اینکه مسیر خدمتگذاری به مردم، نیاز به فعالیت شبانه روزی مدیران دارد گفت: مسیر پر تلاطم و سختی در پیش داریم که یکی‌از آن‌ها ساخت یکصد هزار واحد مسکن در مدت چهار سال است.

نظر شما