شناسهٔ خبر: 52092733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ حادثه رانندگی در آزادراه ساوه - همدان چهار نفر را به کام مرگ کشاند

ساوه - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ سانحه رانندگی در آزادراه ساوه - همدان طی ۲۴ ساعت اخیر، چهار فوتی و چهار مصدوم برجا گذاشت.

صاحب‌خبر -

«بهرام صیدی» روز پنجشنبه در این خصوص به ایرنا گفت: در ساعت ۲۰:۴۲ شب گذشته واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از ۲ مورد حادثه ترافیکی به طور همزمان در ۲ لاین آزادراه ساوه - همدان اتفاق افتاد را دریافت کرد.

وی بیان کرد: با اعلام واژگونی۲ دستگاه خودرو سواری، بلافاصله تیم‌های عملیاتی اورژانس سیلجرد، شهر صنعتی کاوه، اورژانس شهری شماره پنج ساوه و غرق آباد به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی اورژانس بعد از ارزیابی صحنه و انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی سه نفر از مصدومان شامل پدر، مادر و نوزاد سه ماهه و یک مصدوم از دیگر حادثه واژگونی را به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

صیدی گفت: در این حادثه ترافیکی سه نفر از سرنشینان یکی از خودروها در همان لحظات اولیه به علت شدت جراحات در صحنه حادثه فوت شدند و دیگر سرنشین این خودرو نیز با وجود تلاش مستمر تیم عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی و کادر درمان بیمارستان شهید مدرس به علت شدت جراحات وارده فوت شد.

شهرستان ساوه دارای ۱۴۷ کیلومتر مسیر آزادراهی، ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی است.

نظر شما