شناسهٔ خبر: 52092003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد فارس

زینب شهریاری

طی مراسمی ضمن تکریم خدمات مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی فارس، مسئول جدید این نهاد، معرفی شد.

صاحب‌خبر -

آیین تکریم و معارفه مسئولین قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس پنجشنبه ۳۰ دی با حضورحجت الاسلام شریفانی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، معاون نهاد رهبری در دانشگاه های فارس و شماری از مسئولان برگزار شد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تاکید بر جایگاه دفاتر نهاد، گفت: حضور روحانیون در دانشگاه که در قامت دفاتر نهاد تجسم و تبلور پیدا کرده، بسی مایه افتخار است زیرا که با قشری فهمیده فرهیخته ارزشمند در این دو بخش مواجه می شویم.

معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد فارس

حجت‌الاسلام شریفیانی با بیان اینکه دانشگاه سنگرعلم است و مقام عابد بودن در این دنیا از همین دانشگاه ایجاد می‌شود، گفت: حوزه نیز به بعدی دیگر از وجود انسان می پردازد و یکی از شاهکارهای معجزه آمیز امام خمینی( ره ) این بود که دو قشر روحانی و دانشگاهی را به هم پیوند داد و برکات همنشینی حوزویان و دانشگاهیان آنقدر آثار و برکات بسیاری است که باید شاکر آن باشیم.

وی افزود: بزرگترین ارمغان آسمانی و الهی برای انسان ها دین است و بدون دین زندگی معنا نخواهد داشت، انسانی زندگی با معنا را تجربه می‌کند که با آموزه‌های دینی در زندگی خویش مأنوس باشد و این انس در مجموعه دانشگاه با حضور روحانیون نهاد باز تعریف می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز در این آئین گفت: یکی از نقات قوت در مدیریت نهاد رهبری استان را ارائه مشاوره های دلسوزانه و مدافعانه ایشان از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه بوده است.

محمدرضا قائدی گفت: با ابتکار حجت الاسلام نیکخو، شورای راهبردی و مشورتی متشکل از اساتید و همکاران برای حل مسائل مبتلا به ایجاد شد که کمک شایانی به بخش‌هایی از مدیریت استان فارس داشت.

معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد فارس

رئیس دانشگاه آزاد فارس با تجلیل اقدامات مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه، صداقت، همراهی با کارکنان و یکرنگی را از عوامل موثر در توفیقات او دانست و ابراز امیدواری کرد که این شیوه همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش ایسنا در این مراسم از خدمات ۳ ساله حجت‌الاسلام سجاد نیکخو تجلیل و حجت الاسلام مهدی یعقوبی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد فارس، معرفی شد.

انتهای پیام

نظر شما