شناسهٔ خبر: 52091435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فولاد برای پرسپولیس نامه زد

نکونام سه بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد

باشگاه فولاد بعد از پشت سر گذاشتن یک محرومیت نقل و انتقالاتی اکنون به دنبال حضوری پررنگ در پنجره زمستانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فولاد خوزستان با محرومیت حضور در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی مواجه شد، اکنون نکونام به دنبال این است تا ضعف‌ها و جدایی چند ستاره تیمش را جبران کند. یکی از اهداف آنها باشگاه پرسپولیس و چند ستاره این تیم است.

 

باشگاه فولاد خوزستان برای تقویت خود در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان سه بازیکن این تیم شده است که البته باید دید نظر یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس و حتی خود بازیکنان در این زمینه چیست.

 

نکته اینکه پرسپولیس نیز برای جذب لوسیانو پریرا (شیمبا) مهاجم برزیلی فولاد خوزستان که در این فصل علیرغم شرایط سنی که دارد (٣٨سال) همچنان یکی از گلزنان برتر در لیگ امسال است، نامه رسمی به باشگاه فولاد زده است.

پرسپولیس عیسی آل‌کثیر را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده و نیازمند بازیکنی در خط حمله برای پوشش این ضعف است که نام شیمبا هم به میان آمده است. هرچند یحیی گل‌محمدی هنوز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته، اما بعید است که نکونام و فولاد، این مهاجم را به سادگی از دست بدهند و معاوضه محتمل‌ترین گزینه برای توافق طرفین خواهد بود.

 

با این حال طبق اخبار رسیده، باشگاه فولاد خوزستان برای دو گزینه خط دفاع پرسپولیس و یک هافبک این تیم درخواست رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است و در انتظار پاسخ این باشگاه است. از بین بازیکنان مورد درخواست فولاد و جواد نکونام تنها یکی از آنها مهره فیکس سرخپوشان محسوب می‌شود. با این حال آخرین تجربه موفق نقل و انتقالاتی بین دو باشگاه که مربوط به فرشاد احمدزاده است، فولاد را راغب کرده تا اینبار هم برای پوشش ضعف‌های خود و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مهره‌های مدنظرش باشد.

 

موضوع مهم اما نظر یحیی گل‌محمدی و البته بازیکنان است؛ در شرایطی که باشگاه فولاد مسیر پرداخت رضایت‌نامه را فراهم سازد، این مساله می‌تواند یک منبع مالی مناسب برای باشگاه پرسپولیس تلقی شود، باید دید آیا کادرفنی و بازیکنان مدنظر جواد نکونام به این انتقال راضی هستند یا خیر. هرچند مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی دیگر و از همه مهمتر شرایط مالی مناسب باشگاه فولاد و پرداختی سر موعد آپشن‌هایی است که هر بازیکنی را شاید ترغیب به این انتقال در شرایط فعلی و نابسامان باشگاه پرسپولیس کند.

 

با توجه به در پیش بودن تقابل دو تیم فولاد و پرسپولیس در روز شنبه، ورزش سه از اعلام نام سه بازیکن مدنظر باشگاه فولاد صرفنظر می‌کند و بعد از این بازی نام این نفرات اعلام خواهد شد.

نظر شما