شناسهٔ خبر: 52082323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با صدور پیام تسلیت؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده‌های داغدار ثابتی و هاشمی در همدان ابراز همدردی کرد

همدان- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام های تسلیتی با «حجت‌الاسلام والمسلمین ثابتی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان همدان و «حاج محمد هاشمی» مجاهد و ایثارگر همدانی ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان همدان، «محمدمهدی اسماعیلی» روز چهارشنبه در پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین حاج محسن ثابتی درگذشت داماد وی را تسلیت گفت و افزود: خبر درگذشت ناگهانی این عزیز مایه تاسف و تاثر عمیق گردید و قطعاً امتحان الهی دشواری برای شما، صبیه گرامی و خانواده محترم و جلیل القدرتان هست که ان شاءالله سربلند از آن خارج خواهید شد.

وی با آرزوی صبر و سلامتی برای این خانواده غم دیده، گفت: حشر با اولیاء، صلحا و شهدا را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه با عظمت الهی مسئلت دارم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با ارسال پیام تسلیتی خطاب به حاج محمد هاشمی مجاهد و ایثارگر همدانی، درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: خبر درگذشت ناگهانی فرزند عزیزتان مایه تاسف و تاثر عمیق گردید، بی تردید جنابعالی که دارای سابقه طولانی جهاد و از خاندان معزز شهدا هستید، بر این داغ بزرگ صبر خواهید کرد و مشمول بشارت قرآنی "اولئک علیهم صلوات من ربهم"خواهید شد. 

نظر شما