شناسهٔ خبر: 52075950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روزی بدون فوتی کرونایی در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته، موردی از فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سعید صحبتی در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۱۴ نفر است.

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستریند، می‌گوید: ۷۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۲ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و ۸ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

به گفته صحبتی، ۲۹ مورد جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد، ۱۸ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت به علت ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

به گفته صحبتی در مجموع، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۵ هزار و ۲۰۶ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به آمار واکسن تزریق شده در استان کرمان از ابتدا تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: طی مدت یاد شده، ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۷ واکسن در نوبت اول، یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۹۰ واکسن در نوبت دوم و ۴۳۴ هزار و ۸۱۷ واکسن در نوبت سوم تزریق شده است.

انتهای پیام/ب

نظر شما