شناسهٔ خبر: 52074565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

تحقیق ستاد کرونا درباره بازیکنان استقلال

شیوع سریع ویروس کرونا در اردوی استقلال و لغو بازی با پیکان، باعث شده تا برخی، نتایج تست‌های این تیم را مشکوک بدانند.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ مثبت شدن تست کرونای ۲۰ نفر از اعضای تیم استقلال پیش از بازی با پیکان، باعث شد تا آبی پوشان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواهان لغو این بازی شوند که این درخواست با موافقت مواجه شد. هرچند که رقیب استقلال یعنی پیکان، به شدت نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و سرپرست این تیم اعلام کرد که در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، صحبتی از کرونای بازیکنان استقلال مطرح نشد. 

این کشمکش با واکنش استقلالی‌ها مواجه شد هرچند که آنها اعلام کردند که مطابق قوانین، اجازه انتشار اسامی بازیکنان یادشده را ندارند اما در اقتصاد آنلاین پرده از نفرات کرونا مثبت استقلال برداشتیم.

با این وجود فشار پیکان و جو ایجاد شده از سوی دیگر تیم‌های لیگ برتری، سبب شد تا اکنون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال شخصا وارد عمل شود و راستی آزمایی این تست‌ها را بررسی کند. گویا از عصر روز گذشته این نهاد، بررسی‌های خود را آغاز کرده و به جهت تکمیل فرآیند کنترل افراد مبتلا در فوتبال، رسیدگی به آخرین وضعیت کلیه بازیکنان و کادرفنی ادامه داشته و همزمان سوابق افراد مبتلا صحت سنجی می‌شود.

هرچند که استقلالی‌ها در مرکز پزشکی ایفمارک تست دادند که جزو مراکز مورد تایید فدراسیون فوتبال است اما از آنجایی که طبق برنامه روز شنبه استقلال باید در لیگ برتر برابر هوادار قرار بگیرد، برای مشخص شدن وضعیت نهایی بازیکنان این تیم باید منتظر بررسی ستاد کرونا در فوتبال بود.

نظر شما