شناسهٔ خبر: 52073081 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بیلد در واکنش به تصمیم جنجالی: مسی، خجالت بکش!

رسانه آلمانی با انتشار گزارشی با عنوان "مسی خجالت بکش!" درمورد رای جنجالی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در مراسم بهترین‌های سال فیفا نسبت به لواندوفسکی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از بیلد، حدس بزنید که لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بین سه بازیکن برتر فیفا به چه کسی رای نداد؟ رابرت لواندوفسکی!

مسی ترجیح داد به دوستانش نیمار، امباپه و بنزما رای دهد - بدون اینکه آنها بتوانند با دستاوردهای ورزشی لواندوفسکی در سال 2021 برابری کنند. آیا مسی می خواست مانع از کسب آرای بیشتر مهاجم بایرن و سرسخت ترین رقیب شود؟

این کمکی به او نکرد. قبل از مسی، لواندوفسکی توسط مربیان ملی، کاپیتان ها، یک روزنامه نگار در هر کشور و هواداران به عنوان بازیکن فیفا معرفی شد؛ آن هم برای دومین بار متوالی.

photo_۲۰۲۲-۰۱-۱۹_۱۳-۴۲-۲۰

در رویداد مسابقه "توپ طلا" در پاریس، مسی به عنوان برنده توپ طلا با بهترین لحن از لواندوفسکی تمجید کرد: "جنگ با لواندوفسکی باعث افتخار است."

لواندوفسکی روز سه شنبه در پاسخ به سوال BILD در این مورد گفت: "این سخنان بسیار خوبی از مسی در توپ طلا بود. حالا با انتخاب او - شما باید این سوال را از او بپرسید! من کار اشتباهی انجام نداده ام که او بتواند از دست من عصبانی شود؛ به جز مسائل ورزشی. این تصمیم اوست، نمی‌خواهم چیز منفی بگویم."

او خودش مسی را در رده دوم پس از جورجینیو به عنوان قهرمان اروپا با ایتالیا انتخاب کرد. کریستیانو رونالدو  بر اساس دوستی انتخاب نکرد و لواندوفسکی را در رده اول قرار داد. مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی آلمان و هانسی فلیک سرمربی تیم ملی به لواندوفسکی رای دادند.

نظر شما