شناسهٔ خبر: 52064782 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

پاسخ نیمار به منتقدان: فیلم مستند من را نگاه کنید

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به منتقدانش توصیه کرد که فیلم مستند او را نگاه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا و به نقل از الموندو، نیمار بعد  از جدایی از بارسلونا همواره با انتقادهای زیادی مواجه شده است. از یک طرف آسیب دیدگی های زیاد این بازیکن و از طرف دیگر هم برگزاری جشن ها عجیب و غریب باعث شده تا این بازیکن مورد انتقادهای قرار گیرد.

نیمار در واکنش به منتقدانش گفت: کسی که من را خوب می شناسد می داند که من کی هستم و این برایم اهمیت دارد اما کسی که من را نمی شناسد به او توجه نمی کنم. حداقل به چنین افرادی توصیه می کنم که فیلم مستندم را نگاه کنند. امیدوارم که این فکر آنها را تغییر دهد. امیدوارم که این افراد با دیدن فیلم مستندم یاد بگیرند که حداقل نگاه خود را تغییر دهند.

او ادامه داد: تعداد بسیار کمی من را می شناسند. این افراد دوستان، نزدیکان،خانواده و هم تیمی هایم هستند. اکنون احساس می کنم که می توانم از جوانب جدید زندگی ام رونمایی کنم و چگونه روزم را در خانه سپری کنم و نقش پدر و همسر را بازی کنم. امیدوارم که فیلم مستندم این جوانب را به خوبی بیان کند و من را ۱۰۰ درصد معرفی کند.

نیمار درباره نام فیلم مستندش گفت: من نام «آشوب همیشگی» را برای این فیلم انتخاب کرده ام چرا که به خوبی با زندگی من تطابق دارد. من همواره با مشکلاتی در زندگی مواجه بوده ام با این حال موفقیت های زیادی به دست آورده ام و اجازه نداده ام که این مشکلات روی من تاثیر گذارند. احساس می کنم که اکنون هم از نظر ذهنی و هم بدنی قوی شده ام. باید انسان توانایی مواجه به سختی ها و فشار را داشته باشد. توانایی ذهنی بسیار مهم است. من در فوتبال تنها به جسم توجه نمی کنم بلکه روی فکر و ذهنم هم تمرکز دارم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما